حدادی‌فر: نایب قهرمانی کمی از قهرمانی ندارد/ از شرایط سپاهان ناراحتیم

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در لیگ امسال نایب قهرمانی کمی از قهرمانی ندارد و امیدوارم بتوانیم با کسب نایب قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش ایمنا، قاسم حدادی‌فر شامگاه یکشنبه و پس از پیروزی ۲ بر یک ذوب آهن برابر پرسپولیس اظهار کرد: باد و طوفان باعث شده بود دو تیم نتوانند روی زمین فوتبال خود را بازی کنند. بازی پر فشاری بود و خدا را شکر توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و این ۳ امتیاز که برای‌مان خیلی حساس بود را بدست آوریم. از شایستگی پرسپولیس نمی‌توان گذشت، این تیم خیلی خوب فوتبال بازی کرد اما ما بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم و پیروز شدیم.

وی درباره شانس بالای ذوب آهن برای کسب عنوان نایب قهرمانی خاطرنشان کرد: خیلی امیدوار هستیم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم هفته آخر هم خدا به ما کمک کند و حداقل بتوانیم نایب قهرمان شویم. در لیگ امسال نایب قهرمانی کمی از قهرمانی ندارد. ۳ یا ۴ تیم بودند که بخصوص بعد از آغاز رقابت‌های آسیایی فشار زیادی روی آنها بود، امیدوارم بتوانیم نایب قهرمان شویم و دل هوادارنمان را شاد کنیم.

هافبک ذوب آهن درباره تقابل با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: ابتدا فکر ما درباره بازی با نفت است که چند روز دیگر با آنها بازی داریم. بازی با استقلال هم خیلی برایمان مهم است، امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه خودمان جلوی هوادارانمان نتیجه خوبی کسب کنیم و سپس در ورزشگاه آزادی آن را حفظ کنیم.

وی افزود: کاش دو این تیم بهم نمی‌خوردند تا شاید در مراحل بالاتر نماینده‌های بیشتری داشته باشیم ولی حالا که بهم خورده‌ایم خوبی‌اش این است که حداقل یک نماینده در مرحله بعد داریم.

حدادی‌فر درباره حضور کم هواداران ذوب آهن در بازی برابر پرسپولیس و به نوعی مهمان شدن ذوب آهن در ورزشگاه خودی توضیح داد: این مشکلی است که همیشه در فوتبال ما بوده است و تیم‌های استقلال و پرسپولیس چون هوادار بیشتری دارند این وضعیت پیش می‌آید. البته بازی بدون تماشاگر لذتی ندارد و مسئولان باشگاه ما اجازه دادند هواداران پرسپولیس روی سکوهای ذوب آهنی‌ها بنشینند.

وی درباره شرایط تیم سپاهان در فصل جاری خاطرنشان کرد: خیلی ناراحتیم که شرایط سپاهان را اینگونه می‌بینیم. سپاهان واقعاً یکی از قطب‌های فوتبال کشور است و امیدوارم سال آینده تیم خوبی داشته باشند و بتوانند دوباره برای قهرمانی رقابت کنند.

کد خبر 342126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.