ذوب آهن - پرسپولیس؛ فیلمی با بلیط ویژه

سکانس جدال گلادیاتورهای ژنرال با فاتحان لیگ را باید با بلیت جایگاه ویژه به نظاره نشست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همین که نام ذوب آهن و پرسپولیس به گوش مخاطب برسد نوید یک فوتبال جذاب و سراسر هجومی را می دهد. تقابل امروز قلعه نویی و برانکو اینقدر جذاب هست که هواداران واقعی فوتبال دست به گیرنده های خود نمی زنند و با اینکه حساسیت جدولی در سایر دیدارها به مراتب بالاتر از این مسابقه است پای جدال ذوب و پرسپولیس می نشینند. جنگ گلادیاتورهای ژنرال با فاتحان لیگ، سکانسی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت و برای دیدن این فیلم می بایست بلیت جایگاه ویژه خرید، به ورزشگاه رفت و در پس هیاهوی و صدای تبل و بوق و شیپور از پشت شیشه به تماشای این فیلم نشست. فیلمی که دو کارگردان سرکش دارد و بازیگرانی که بیش از یک فیلم در کنار یک دیگر بازی کردند.

از اجرای آخرین فیلم مشترک این دو مربی ۱۲۲ روز می گذرد، فیلمی که در تهران اکران شد ولی گلادیاتورهای ژنرال در نقش سرباز ظاهر شدند تا عناصر پروفسور با یک اجرای برتر پایان فیلم را به نام خود تمام کنند. برانکو بازی در ۴ سکانس اصلی را در اختیار علی علیپور، کمال الدین کامیابی نیا، گادوین منشا و فرشاد احمدزاده قرار داده بود و این ۴ نفر برنده بهترین بازیگران این فیلم شدند.

اما در جدیدترین فیلم این دو کارگردان که امروز عصر اکران می شود شرایط متفاوتی نسبت به اکران قبلی وجود دارد، برانکو و بازیگرانش جایزه بهترین فیلم از نگاه مردم و هیئت داوران و طولانی‌ترین زمان اکران را دریافت کردند ولی قلعه‌نویی و بازیگرانش در فکر بدست آوردن جوایزی از جمله دیپلم افتخار نقش مکمل یا جلوه های ویژه هستند تا بتوانند برای سال آتی در خارج از ایران مجوز اکران فیلم خود را بگیرند. هر چند که هر دو کارگردان در اکران های خارج از کشور موفقیت هایی بدست آورده اند اما برای تداوم این شرایط به سناریو و بازیگران جدید احتیاج دارند.

در فیلمی که امروز اکران می شود هر دو کارگردان تلاش می کنند بهترین طراحی صحنه را داشته باشند و با استفاده از یک دکوپاژ واقعی تماشاگر را مجذوب فیلم خود کنند تا با یک تیتراژ پایانی خوب تماشاگر را برای دیدن فیلم های بعدی مشتاق کنند.

کد خبر 342048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.