کشاورزان را مورد تبعیض قرار ندهید

دهاقان –نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: خشکسالی مشکل کوچکی نیست که بتوان راحت از کنار آن گذشت چراکه این پدیده در بیشتر مناطق حاکم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سمیه محمودی صبح امروز(یکشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: استاندار اصفهان در بحث خشکسالی با کشاورزان مناطق شرق و غرب استان دیدار داشته و انتظار می رود این اتفاق برای کشاورزان شمال و جنوب نیز تحقق یابد.

وی با اشاره به کم آبی و بحران خشکسالی، گفت: این مشکل کوچکی نیست که بتوان راحت از کنار آن گذشت چراکه پدیده خشکسالی در بیشتر مناطق حاکم شده و برای برون رفت از آن باید هرچه سریع تر چاره ای اندیشید.

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به موضوع فیلتر شدن تلگرام، گفت: این موضوع اصلا سیاسی نیست بلکه شفافیت سازی نشده، در حال حاضر ۴۰ میلیون ایرانی از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: رسانه ها و اپلیکیشن های داخلی باید بین مردم اعتماد سازی کنند تا پس از فیلتر شدن تلگرام مردم با اعتماد وارد آن ها شوند.

وی با توجه به برگزاری جلسات متعدد در فرمانداری و ادارات، تصریح کرد: حضور در این جلسات صرفا برای وقت گذراندن نباشد و مسئولان باید پیگیر مصوبات باشند و اگر در موضوعی با مشکل برخورد کردند با فرماندار و یا نماینده، آن را در سریع ترین زمان ممکن در میان بگذارند.

کد خبر 342029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.