افتتاح طرح های ورزشی در نجف آباد با بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار

نجف آباد- رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: با حضور معاون وزیر ورزش و مسئولان استان و شهرستان، استخر و سالن تیراندازی پاسدار شهید محسن حججی با مجموع اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، سید محمد طباطبایی شامگاه گذشته (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت و تکمیل این استخر که نزدیک به دو دهه پیش کلنگ زنی شده بود، بالغ بر پنج میلیارد تومان هزینه داشته و نخستین سالن تیراندازی شهرستان نیز با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومانی ساخته و تجهیز شده است.

طباطبایی با قدردانی از پیگیری های مسئولان برای جذب اعتبارات این پروژه ها افزود: همزمان با این دو افتتاح، کلنگ سالن ورزشی دو هزار نفره شهید یزدانی و خانه جوان شهرستان در زمین ۲۶۰۰ متر مربعی اهدایی خیر ورزشیار عباس یزدانی به زمین خواهد خورد.

وی با اشاره به میزبانی نجف آباد از تمرینات جودوکاران پیشکسوت استان تصریح کرد: در رقابت های دو و میدانی بانوان استان که به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب اصفهان به کار خود پایان داد، تیم پنج نفره نجف آباد به یک عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی، دو سومی و یک مقام چهارمی دست پیدا کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان نجف آباد گفت: عاطفه عظیمی در دو ۸۰۰ و ۱۵۰۰ متر قهرمان شد، فاطمه ربانیان به نشان نقره ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر سرعت دست پیدا کرد و مریم گلشادی در کنار فاطمه هارونی نیز عناوین سوم ماده ۱۰۰ و ۴۰۰ متر سرعت را به دست آوردند، زینب پاینده نیز در ۸۰۰ متر به عنوان چهارمی دست پیدا کرد.

کد خبر 342023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.