اعتماد مردم به نظام، امانت الهی است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید بدانند که اعتماد مردم به نظام، امانت االهی است، به همین دلیل لازم است با عملکرد مناسب، پاسخ شایسته‌ای به این اعتماد بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مردم در داخل شهرستان قابل پیگیری و رفع است، بنابراین مسئولان شهرستانی باید با تعامل و هم‌افزایی در این زمینه تلاش کنند.

وی با تأکید برضرورت رفع معضلات مردم، تصریح کرد: بیکاری، رکود اقتصادی، تورم و مشکل ازدواج جوانان از مسائلی هستند که تلاش برای رفع آن‌ها، بارها در مطالبات مردم مطرح شده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه همه تشکیلات نظام اسلامی امانت الهی است، اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که اعتماد مردم به نظام، امانت االهی است به همین دلیل لازم است با عملکرد مناسب، پاسخ شایسته‌ای به این اعتماد بدهند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه نتیجه اقدامات کارکنان ادارات باید رفع معضلات مردم باشد، گفت: اقدام مسئولان تأثیر مستقیمی بر میزان رضایتمندی مردم دارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» تأکید کرد: برای تحقق این شعار زیرساخت‌هایی لازم است که از آن‌ها می‌توان به تولید کالای باکیفیت، خرید کالای ساخت داخل و فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی، اشاره کرد.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: حمایت از تولید و کالای ایرانی تنها برعهده دولت نیست این رسالتی است که برعهده همه مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار دارد.

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات مختلف نباید هیچگاه مورد غفلت واقع شود، زیرا مردم ولی نعمت اصلی مسئولان هستند و قانون هم جریان امور را به دست آن‌ها داده است.

وی با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: ائمه جمعه سراسر کشور، حامل پیام تبریک رهبری برای همه جانبازان هستند.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: سپاه پاسداران در همه شرایط از دستاوردهای انقلاب، دین و مرزهای کشور دفاع کرده است.

کد خبر 341967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.