مادی‌های ناژوان از زباله پاک شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: امروز به مناسبت روز جهانی زمین پاک، گروه‌ها و سمن‌های دوستدار محیط زیست به پاکسازی مادی‌های ناژوان پرداختند.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: روز جمعه سمن‌های دوستدار محیط زیست دو برنامه قابل توجه در منطقه ناژوان اجرا کردند.

وی با بیان اینکه یک گروه از این سمن ها بخشی از مادی «قمیش» ناژوان در ضلع شمال رودخانه را با همکاری سازمان مدیریت پسماند پاکسازی کردند، افزود: گروه دیگری از دوستداران محیط زیست به پاکسازی مادی‌های «جلفا» و «تیران» در ضلع جنوبی رودخانه زاینده رود پرداختند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: در ناژوان بیش از ۵۰ کیلومتر مادی وجود دارد که سرمنشأ مادی‌های شهر به شمار می‌رود، اما این مادی‌ها امروزه به دلایل مختلفی از جمله کم آبی دچار آسیب شده‌اند از این رو سعی داشتیم در این دو برنامه به مادی ها بپردازیم تا کانون توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: حفظ و احیای مادی هایی که شاهرگ حیات و زیست شهر اصفهان هستند، باید مدنظر دوستداران محیط زیست باشد.

شفیعی ادامه داد: هر دو برنامه پاکسازی مادی‌ها در ضلع شمال و ضلع جنوب ناژوان از سوی سمن ها مورد استقبال مردم و گردشگران قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، طرح پاکسازی مادی های ناژوان به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیریت طرح ساماندهی ناژوان و موسسه دوچرخه سواران همرکابان اجرا شد.

کد خبر 341897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید احمدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    1 0
    با سلام و تشکر از تمام عزیزانی که یرای زیبایی شهر تلاش می‌کنند.