متکدیان و کودکان کار معضل کنونی اصفهان است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه متکدیان و کودکان کار معضل کنونی شهر اصفهان است، گفت: اصفهان امروز میزبان بسیاری از کودکان کار و متکدیان است و باید در کمترین زمان ممکن برای این امر برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی شامگاه پنجشنبه در دیدار مدیریت شهری و شورا با استاندار اصفهان ضمن قدردانی از استاندار به دلیل پیگیری‌های ویژه احیای رودخانه زاینده رود، اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان نیز همکاری خود را برای توسعه فعالیت‌ها در حوزه آب و محیط‌ زیست اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه مرکز ماده ۱۶ شهر اصفهان با همکاری شهرداری تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری میرسد، افزود: در حال حاضر  با همت دو خیریه در اصفهان کارتن‌خواب و معتاد متجاهر نداریم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه متکدیان و کودکان کار معضل کنونی شهر اصفهان است، اضافه کرد: اصفهان امروز میزبان بسیاری از کودکان کار و دختران فراری است و باید در کمترین زمان ممکن برای این امر برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

وی همچنین به آمار بالای خیانت‌ها و طلاق در اصفهان اشاره کرد و گفت:رکورد زنی در حوزه طلاق در کشور درد بزرگی است که باید برای حل آن چارهای اندیشید.

محمدی تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان آسیب‌های اجتماعی را اولویت بندی کرده و با همکاری شهرداری اقداماتی را برای کنترل و کاهش این آسیبهای انجام داده اما برای بهره برداری بهتر از برنامه‌ها نیازمند حمایت و همکاری همه نهادهای ذی ربط هستیم.

کد خبر 341886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.