ارتش ایران در ردیف قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ردیف قدرتمندترین نیورهای نظامی جهان است که توان بازدارندگی ان، امکان هرگونه تجاوزی را از دشمنان گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد ظهر امروز (چهارشنبه) در مرسم رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی شهرضا که به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) باصدور فرمان سه ماده‌ای از انحلال ارتش جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه حفظ ارتش زمینه مقابله با تهدیدات مختلف دشمنان را فراهم کرد، گفت: ارتش در مقابله با قائله تجزیه طلبان غرب کشور، هشت سال دفاع مقدس و در دوران بعد از جنگ، وفاداری خود را به ارزش‌های اسلام و انقلاب ثابت کرده است.

فرماندار شهرضا صدور فرمان سه ماده‌ای امام خمینی(ره) را به منزله دمیدن روح تازه در کالبد ارتش دانست و افزود: بدنه اصلی ارتش که نیروهای مؤمن و انقلابی بودند به ندای امام(ره) لبیک گفتند و به این وسیله از بهترین یاران انقلاب درآمدند.

رفیعی‌نژاد با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس، تأکید کرد: استکبار جهانی وقتی متوجه شد از درون نمی‌تواند به انقلاب و کشور آسیب بزند با تجهیز ارتش عراق به تجهیزات مدرن، زمینه تجاوز به خاک ایران را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه صدام حسین در سودای فتح سه روزه ایران بود، اظهار کرد: اتحاد و همکاری همه‌جانبه نیروهای نظامی و رزمنده ایرانی در مقابله با تجاوز عراق، مانع تحقق این اهداف شد.

فرماندار شهرضا تصریح کرد: تقدیم ۴۸ هزار شهید در طول انقلاب نشان از پایبندی نیروهای ارتش به مبانی جمهوری اسلامی و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا است.

رفیعی نژاد اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ردیف قدرتمندترین نیروهای نظامی جهان است که توان بازدارندگی آن، امکان هرگونه تجاوزی را از دشمنان گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز هیچ قدرتی توان حمله به ایران را ندارد، اظهار کرد: ارتش با عمل به رسالت مهمی که طبق قانون اساسی برعهده آن گذاشته شده، سد محکمی در برابر تجاوزهای احتمالی ایجاد کرده است.

کد خبر 341776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.