ارایه حدود ۲ هزار مشاوره به شهروندان در ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته ۱۹۷۸ مشاوره برای حفر چاه باران و اطلاعاتی درباره مراکز تفریحی در اختیار شهروندان قرار دادند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۴۲۴ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد چهار هزار و ۲۵۸ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های واصل شده، یک‌هزار و۹۰۳ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۵ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین۲۴۹ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۵۵ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۹۷۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ طی هفته گذشته یک هزار و ۹۷۸ مشاوره برای حفر چاه باران و اطلاعاتی درباره مراکز تفریحی در اختیار شهروندان قرار دادند.

طی هفته گذشته ۸۷ درصد از شهروندان در مناطق ۱۵ گانه از عملکرد ۱۳۷ ابراز رضایت کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 341712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.