امضای تفاهم نامه دوستی محله جلفا و شهر " ایسی له مولینو "

شهردار اصفهان در حضور سفیر و نماینده ایران در یونسکو، تفاهم نامه اولیه با موضوع عقد پیمان دوستی محله جلفا و شهر ایسی لی مولینو را امضاء کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، در بخش دیگری از برنامه هفته فرهنگی اصفهان در پاریس، شهردار اصفهان در حضور سفیر و نماینده ایران در یونسکو، تفاهم نامه اولیه با موضوع عقد پیمان دوستی محله جلفا را امضاء کرد، مراحل قانونی این پیمان باید در شهرداری منطقه ٥ اصفهان انجام شود.

شهردار اصفهان در ادامه حضور در رویداد هفته فرهنگی اصفهان در پاریس با روزنامه های فرانسوی " لوموند " و " فیگارو " گفت و گو و مصاحبه خواهد کرد.

قدرت الله نوروزی در این گفت و گو به تشریح برنامه ها و دستاوردهای هفته فرهنگی اصفهان در پاریس، تبیین ابعاد مختلف اقتصادی و تاریخی شهر اصفهان، تشریح زمینه های همکاری و به ویژه فرصت های سرمایه گذاری می پردازد.  

در ادامه این سفر، شهردار اصفهان به همراه نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان و نایب رییس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای شهر با شهردار ایسنی، مدیران شهری پاریس و نماینده سفارت ایران پیرامون برگزاری هفته متقابل فرهنگی در اصفهان دیدار و مذاکره کرد.  

کد خبر 341333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.