کمالوند: سپاهان سنگ تمام گذاشت/ با شرف بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت ابادان گفت: سپاهان در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد اما ما در نیمه اول از آن‌ها بهتر بودیم، با ترکیب کاملی به میدان آمده بودیم و با شرف بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد: بازی سنگینی بود و سپاهان سنگ تمام گذاشت. ما با ترکیب کامل آمده بودیم و فقط داود نوشی سوفیانی و حسین بغلانی را نداشتیم. عبدالله‌زاده در گرم کردن مصدوم شد و مگنو باتیستا داسیلوا نیز در پست غیرتخصصی خود بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: نیمه اول بهتر از سپاهان بودیم ولی در نیمه دوم آن‌ها بهتر بودند. این سومین بازی بود که با تیم سپاهان انجام دادیم. در بازی‌های قبلی دو پیروزی داشتیم که این موضوع نشان می‌دهد بردهای قبلی اتفاقی نبوده است.

کمالوند در پاسخ به اینکه شایعاتی بود که ممکن است از نفت آبادان جدا شوید و آیا الان به هواداران صنعت نفت آبادان قول داده‌اید یا خیر، گفت: تماشاگران آبادان همیشه به من لطف دارند. پدر و مادر من زاده آبادان هستند و یکسال کامل به من محبت کردند و حالا که مرا صدا زدند و پرسیدند می‌مانی گفتم درصورتیکه شرایط مهیا باشد در این تیم می‌مانم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان افزود: آنچه در هفته قبل گفته بودم و اشتباه منتشر شده بود بار دیگر می‌گویم آنچه که ما به دنبال آن هستیم احتیاج به سازماندهی دارد و من قول داده‌ام اگر تیمی قوی داشته باشیم، در کنار تیم خواهم بود. هواداران نگران شایعات بودند و این را باید بگویم هرکسی آرزوی مربیگری در صنعت نفت آبادان را دارد.

کمالوند در مورد بازی‌های صنعت نفت آبادان در هفته‌های آینده لیگ برتر، تصریح کرد: ما دو، سه هفته است که جوانمردانه بازی می‌کنیم. در سه بازی اخیر هفت امتیاز کسب کردیم و همان‌طور که امروز با شرف بازی کردیم در سایر دیدارها نیز با تمام توان بازی می‌کنیم. برای دیدار با تراکتورسازی سه بازیکن خود را نداریم و در مقابل استقلال خوزستان نیز پا پس نمی‌کشیم. برای ما فرقی ندارد که تیم مقابل هم‌استانی است یا نه، نتیجه دست خدا است ولی ما نماینده مردم خونگرم و با شرف آبادان هستیم.    

کد خبر 341301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.