تجلیل و تقدیر از معلمان باید به یک فرهنگ تبدیل شود

اردستان-امام جمعه اردستان با بیان اینکه ابتدا باید هدف و نتیجه کار معلم را برای همگان تحلیل کنیم و بعد تجلیل کنیم، گفت: مراسم سپاسگزاری در هفته معلم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در نخستین شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین معلم خداوند است، اظهار کرد: دومین معلم  انسانها پیامبران اسلام هستند  و در واقع کار معلم منصوب به کار پیامبر (ص) است.

وی با بیان اینکه معلمان شاگردان مکتب رسول الله(ص)هستند، گفت: معلمان از بطن جامعه ای هستید که با قشر ارزشمند دانش آموز سر و کار دارند که طالب علم هستند و معلمان آینده سازان و سازنده شخصیت نسل آینده کشور هستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به جایگاه و ارزش والای معلمان اظهار کرد: باید ابتدا معلم و هدف و نتیجه کار او را برای همگان تحلیل کنیم و بعد تجلیل کنیم و مراسم سپاسگزاری روز معلم به یک فرهنگ تبدیل شود.

دهشیری تصریح کرد: دانش آموزان نیز در این هفته با دل نوشته های خود می توانند احساس خود را به معلمان خود بیان کنند.

عیسی شفیعی، مدیر آموزش و پرورش اردستان با اشاره به تجلیل 250 نخبه روستایی در سال گذشته خاطرنشان کرد: با حمایت های مسئولان امسال نیز جشنواره های روستایی برگزار و از نخبه های آنان تجلیل خواهد شد.

کد خبر 341171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.