امامی‌فر: برابر ذوب آهن باید جسور باشیم/ می‌خواهیم با امتیاز به رشت بازگردیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: فردا باید بازی هوشمندانه‌ای انجام دهیم و جسور باشیم تا آنچه به دنبالش هستیم را انجام دهیم.

به گزارش ایمنا، علیرضا امامی فر در نشست خبری قبل از دیدار ذوب آهن و سپیدرود درباره این دیدار اظهار کرد: ما آگاهیم که با باشگاهی بازی داریم که هدف گذاری ابتدایی فصلش کسب نتیجه در ۳ جام بوده است و حالا در لیگ برتر نیز رتبه دوم دارد و در آسیا نیز فرصت صعود را بدست آورده است. از جذب بازیکنان در نیم فصل مشخص است دنبال چه هستند.

وی ادامه داد: می‌دانیم دنبال چه هستیم، ما سال اولی است که به لیگ برتر آمدیم و به فکر ماندن در لیگ هستیم تا بتوانیم ساختار باشگاه خود را تشکیل دهیم. در رشت مشکل چمن طبیعی داریم و همه می‌دانند در چمن مصنوعی تمرین می کنیم. امیدوارم با همت مسئولین این مشکل حل شود چراکه در شیوه بازی و عملکرد بازیکنان تاثیر می گذارد.

سرمربی سپیدرود خاطرنشان کرد: فردا باید بازی هوشمندانه‌ای انجام دهیم و جسور باشیم تا آنچه به دنبالش هستیم را انجام دهیم. بازیکنان بدانند برای شهر و باشگاهی که در آن هستند و بازی می کنند باید ارزش قائل باشند، آن زمان می توانیم با امتیاز به رشت برگردیم و برای دو بازی باقیمانده مان در رشت آماده شویم.

امامی فر با اشاره به پایان محرومیت علی کریمی تصریح کرد: محرومیت علی کریمی تمام شده است و حضور او برای ما قوت قلب است و راهنمایی های او برای ادامه کار ما خیلی خوب است. در بازی فردا مهدوی و قربان زاده را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.

وی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. بازی با سپاهان، سایپا و پارس جنوبی را در رشت پیروز شدیم اما در حال حاضر یک ماهی است روی چمن مصنوعی تمرین می کنیم و همانطور که برای دیگر تیم ها بازی بر روی چمن مصنوعی سخت است برای ما هم همین سختی ها را دارد.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه همه بازی‌های پیش رو برای سپیدرود سخت است، خاطرنشان کرد: می دانیم که ذوب آهن به دنبال اثبات جایگاه خود می باشد و فولاد برای کسب سهمیه و پرسپولیس برای قهرمانی می جنگند. با همه رقبا بازی سرسختانه‌ای داریم. این برمی‌گردد به خود بازیکنان ضمن اینکه وجود علی کریمی انگیزه را در بازیکنان ما بالا می برد.

امامی فر ادامه داد: بازی های ذوب آهن در لیگ و آسیا باهم فرق دارد و دست آقای قلعه نویی برای انتخاب بازیکن باز است اما ما با توجه به شرایط خودمان و بازیکنانی که داریم سعی می کنیم بهترین استفاده را ببریم اما تمرکز ما روی بازیکنان خودمان است و فرصت اشتباه نداریم. آنها بازیکنان خوبی مثل تبریزی، حسینی و کی روش دارند که بسیار تاثیرگذار هستند. در خط هافبک قاسم حدادی فر و در دفاع فخرالدینی بسیار خوب کار می‌کنند. اینکه بازیکنان در روز مسابقه خوب باشند و فرامین مربی را به خوبی انجام دهند می‌تواند عامل موفقیت باشد

وی درباره میزان دریافتی دستمزد بازیکنان از باشگاه گفت: من سعی می کنم درباره مسائل مالی حرف نزنم چون اشراف کاملی روی قراردادها ندارم. چند باری مالکیت باشگاه عوض شده ولی فکر می‌کنم بین ۳۵ تا ۴۰ درصد دریافتی داشتیم.

سرمربی سپیدرود درباره شکست ذوب آهن در بازی قبلی اظهار کرد: فکر نمی کنم باخت مقابل الدحیل روی روحیه بازیکنان ذوب تاثیر داشته باشد چون آنها یک فرصت دیگر در تاشکند دارند و آقای قلعه نویی می‌دانند که چگونه از بازیکنان خود استفاده کند. این مسئله برای ما به گونه دیگر است که چند روز دیگر برابر تراکتورسازی بازی داریم. شرایط مالی خوبی نداریم و بچه ها با دو اتوبوس به اصفهان آمده‌اند که این امر باعث خستگی در ساق‌های بچه‌ها می‌شود. تلاش می‌کنیم تا این مراحل را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 340803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.