آغاز اکران «کوپال» در هنر و تجربه اصفهان

اکران فیلم «کوپال» در هنر و تجربه اصفهان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، این فیلم، از پنج‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه در سینما سوره اصفهان اکران می‌شود.

«کوپال»، اولین فیلم بلند سینمایی کاظم ملایی است که پیش از آن، آثار کوتاه متفاوتی همچون «لطفاً از خط قرمز فاصله بگیرید»، «منها» و «دیلیت» را ساخته است.

این فیلم، در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی حضور موفق داشته، در بخش سودای سیمرغ سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بوده و در ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم براشوف کانادا، سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم بوگوتای کلمبیا، بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم برکلی آمریکا، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم همیلتون کانادا، هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ویاوگای آمریکا، دومین جشنواره بین‌المللی فیکمای مکزیک و سومین جشنواره فیلم‌های مستقل مونترال، جایزه بهترین فیلم سینمایی را به دست آورده است.

کاظم ملایی در یازدهمین جشن انجمن منتقدان سینمای ایران، برای این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین خلاقیت و استعداد درخشان شد و از بیست و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کلکته هندوستان هم جایزه ویژه هیئت‌داوران را دریافت کرد.

این فیلم، قصه یک شکارچی و تاکسیدرمیست به نام دکتر احمد کوپال با بازی لوون هفتوان است که در روز آخر سال با یک چالش غریب در زندگی‌اش مواجه می‌شود.

کد خبر 340707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.