هوسپیان: بار زیادی از ورزش شهر را بر دوش می کشیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه آرارات گفت: باشگاه آرارات بچه های ارامنه را به طور کامل زیر پوشش گرفته است.

زاره هوسپیان در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی های ارامنه که به میزبانی باشگاه آرارات اصفهان برگزار شد، گفت: بازیهای ارامنه با حضور ۲۶۴ ورزشکار از شهرهای اصفهان، شاهین شهر، تهران، تبریز، ارومیه و کشور ارمنستان برگزار شد که در رشته های تنیس روی میز، قوتبال و بسکتبال در رده جوانان و بزرگسالان طی ۶ روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه سی امین دوره بازی های ارامنه را برگزار کردیم، افزود: به دلیل یکصدمین سالگرد استقلال کشور ارمنستان از  این کشور دعوت کردیم تا در این دوره شرکت کند همچنین از کشورهای فرانسه، لبنان و کویت نیز دعوت کرده بودیم که فقط ارمنستان توانست در این دوره شرکت کند.

هوسپیان با اشاره به فعالیت های ورزش ارامنه در طول سال تصریح کرد: تیم بسکتبال بانوان ارامنه یا همان آرارات در سوپر لیگ B بسکتبال کشور حاضر است و مقام چهارم را کسب کرد. همین امر وظیفه ما را سنگین می کند و باید تلاش خود را بیشتر کنیم تا بتوانیم نسبت به گذشته موفق تر باشیم.

مدیرعامل باشگاه آرارات اصفهان اظهار کرد: سعی داریم روی بسکتبال بیشتر تمرکز کنیم و شروع به استعدادیابی و پرورش بسکتبالیست های شاخص از رده های پایه کنیم. در مسابقات ارامنه همه از تیم بسکتبال ما تعریف می کردند و همه تیم ها به شایستگی از آرارات اصفهان یاد می کنند.

هوسپیان سبقه باشگاه آرارات اصفهان را بیش از نیم قرن عنوان کرد و ادامه داد: امسال شصت و دومین سالگرد باشگاه آرارات است، در طی این مدت فعالیت های زیادی نه تنها در ورزش بلکه در زمینه های فرهنگی، هنری، تئاتر و دانشجویان انجام داده ایم. فعالیت های ما وسیع است اما مشکلات مالی بسیاری داریم چرا که از سوی هیچ ارگانی حمایت نمی شویم و فقط شورای خلیفه گری حامی مالی ما است.

وی افزود: همه می دانیم که شهرداری بودجه ای برای ورزش شهری دارد، از طرفی باشگاه آرارات نیز بار بسیار زیادی از ورزش شهر را بر دوش می کشد و بچه های ارامنه را کاملا زیر پوشش گرفته است. انتظار می رود شهرداری نگاه ویژه ای به باشگاه آرارات داشته باشد تا بتوانیم با تعامل بیشتر در سلامت جامعه نقش بهتری ایفا کنیم.

کد خبر 340598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.