جابه جایی بیش از ۳۹۵ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا یازدهم فروردین ماه، ۳۹۵ هزار و چهار نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری جابه جا شدند.

عباس محبوبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۸۱ هزار و ۷۰۰ ورود مسافر و ۲۱۳ هزار و ۳۰۴ نفر خروج مسافر از پایانه‌های شهر اصفهان انجام شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی جابه جایی مسافران از طریق ۱۷ هزار و ۲۴ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس انجام گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا یازدهم فروردین سال ۹۷ در مرکز معاینه فنی مستقر در پایانه مسافربری جی، ۲۲۰۰ دستگاه ماشین سبک، معاینه و کارت فنی برای آنها صادر شده است.

محبوبی با بیان اینکه سازمان پایانه‌های مسافربری دارای دو هتل مجهز در پایانه‌های کاوه و صفه است که تمامی تمهیدات ویژه برای آماده پذیرایی و خدمت‌رسانی به مسافران در آن اندیشیده شده است،  تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۶۰۴نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: در پایانه های کاوه، صفه، جی، زاینده رود برای استراحت رانندگان شرکت‌های مسافربری و به منظور کاهش خطرات و تصادف در جاده ها، استراحتگاه و خوابگاه با امکانات لازم مانند حمام و سالن غذاخوری و ... در نظر گرفته شده است.

محبوبی خاطرنشان کرد: یکی از خدماتی که در پایانه مسافربری کاوه به شهروندان و مسافران نوروزی ارایه می‌شود، ایجاد فضای بسیار زیبا، دلنشین و جذاب برای کسانی است که دارای فرزند نوزاد و خردسال هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت پایانه‌ها و تردد مسافران از شهرهای مختلف مامور بهداشت سازمان همه روزه از تمامی غرفات سوغاتی، اغذیه فروشی، رستوران ها و هتل ها به طور مداوم بازدید و تذکرات لازم را به غرفات گوشزد می‌کند.

کد خبر 340449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.