ایران پوریان: دیگر از عذرخواهی خجالت می‌کشیم/ نتایج و بازی ما افتضاح است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از بس بابت نتایج ضعیف از هواداران عذرخواهی کردیم که دیگر خجالت می‌کشیم.

به گزارش ایمنا، محمد ایران پوریان پس از شکست سنگین تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ما یکی از پر اشتباه‌ترین روزهایمان  را پشت سر گذاشتیم. خودم در دقایق نخست بازی باعث آن خطا و باز شدن دروازه‌مان شدم و باید همینجا از بازیکنان تیم عذرخواهی کنم. آن خطایی که من انجام دادم باعث شد تیم در ادامه عقب بیفتد و تیم فشار زیادی را متحمل شود.

وی ادامه داد: متاسفانه ضعیف و پر اشتباه ظاهر شدیم و کمی بد کار کردیم هرچند موقعیت‌هایی نیز داشتیم که می‌توانستیم استفاده کنیم. فقط می‌توانم به ذوب آهن بابت این پیروزی تبریک بگویم و از تک تک هواداران که به ورزشگاه آمده بودند عذرخواهی کنم.

مدافع تراکتورسازی درباره بازی‌های فشرده تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر تصریح کرد: شرایط بسیار سختی را خواهیم داشت. ما فردا برای دیدار در لیگ قهرمانان آسیا یک پرواز دیگر به امارات داریم و ریکاوری بازیکنان در این چند روز امر مهمی است. باید شرایط ریکاوری و تغذیه بازیکنان مناسب باشد تا انشاءالله نتایج بد جبران شود.

ایران پوریان خاطرنشان کرد: از بس بابت نتایج ضعیف از هواداران عذرخواهی کردیم که دیگر خجالت می‌کشیم. امسال افتضاح نتیجه گرفته‌ایم و افتضاح بازی می‌کنیم.

کد خبر 340418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.