خرید کالا خارجی خیانت به نیروی کار کشور است

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: بهبود کیفیت تولید کالای داخلی رونق اقتصادی و خودکفایی و افزایش صادرات را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام سید کریم امامی اظهار کرد: حمایت از کالای ایرانی مصداق بارز برای رونق اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: بازگشایی کارخانه ها و رونق تولید منجر به کاهش بیکاری و پیشرفت کشور در عرصه بین المللی خواهد شد که در این راستا مردم از کالاهای داخلی باید حمایت کنند.

امام جمعه موقت تیران عدم خرید کالای داخلی را صدمه به اقتصاد کشور و خیانت به مردم دانست و تصریح کرد: کسانی که با وجود کالاهای داخلی به سمت کالای خارجی رفته و کالاهای خارجی خرید می کنند، این گونه به نیروی کار کشور خیانت می کنند.

وی با بیان اینکه مردم نیازمند کالای با کیفیت هستند، یادآور شد: بهبود کیفیت تولید کالای داخلی مردم را به سمت خرید این دسته از تولیدات تشویق کرده و رونق اقتصادی و خودکفایی و افزایش صادرات را به همراه دارد.

حجت الاسلام امامی بی توجهی به کیفیت کالاهای داخلی را نیز خیانت دانست و گفت: بعضی از تولیدکنندگان داخلی نسبت به کیفیت تولیدات خود بی توجهی کرده و این گونه مردم کشور را از خرید همه کالاهای داخلی بی میل و رغبت ساخته اند که باید این نگاه اصلاح شود.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری افزود: در آستانه سال نو شهرداری نسبت به رفع چالش ها و نیازهای ظاهری شهر اقداماتی داشته که این گونه اقدام و فعالیت ها در طول سال باید دوام پیدا کند و مقطعی نباشد.

خطیب جمعه تیران ادامه داد: آسفالت معابر، لکه گیری، ایجاد شادی در شهر و فعالیت های شهری منحصر به آغاز سال نو نیست و در طول سال نیز مردم نیازمند توجه مسئولان برای رفع نیازها و ایجاد شادابی و نشاط در شهر هستند.

وی بحران آب را یکی از چالش های کشور و شهرستان تیران و کرون دانست و گفت: در شرایط بحرانی آب باید اولویت بندی و مدیریت مصرف و صرفه جویی انجام شود.

کد خبر 340400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.