شهرداران مناطق به دنبال برندسازی باشند

شهردار کرمان گفت: شهرداران مناطق باید برای هر منطقه به‌دنبال برندسازی باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، سیدمهران عالم‌زاده در آیین معرفی علی سعیدی، به‌عنوان سرپرست شهرداری منطقه دو که در محل شهرداری این منطقه برگزار شد، افزود: هر یک از مناطق چهارگانه‌ی شهر کرمان، دارای ظرفیت‌های خاص خود هستند؛ بنابراین، شهرداران مناطق باید با استفاده از این ظرفیت‌ها، به‌دنبال برندسازی برای هر منطقه باشند.

وی ادامه داد: به‌طور مثال جنگل قائم و ورودی هفت‌باغ در منطقه چهار، پارک جنگلی شهید باهنر در منطقه سه و بافت تاریخی در منطقه یک، نقاطی هستند که در صورت توجه به آن‌ها می‌توانند ارزش افزوده‌ی قابل توجهی داشته باشند.

شهردار کرمان هم‌چنین با بیان این‌که در ابتدا فرصت مدیریت در حوزه‌های مختلف شهرداری را به مدیران داخل شهرداری دادم، تصریح کرد: اگر احساس کنم در انتخاب‌ هر مدیری اشتباه کرده‌ام، بدون شک نگاهم برای انتخاب مدیرِ جایگزین، به بیرون از شهرداری معطوف خواهد شد.

عالم‌زاده خطاب به مدیران شهرداری افزود: مدیران شهرداری باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا در آینده شهردار کرمان نیز از بین مدیران داخل شهرداری انتخاب شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در این دوره انتصابات در شهرداری کرمان خوب بوده است، گفت: در انتخاب مدیران سعی کردم از مدیران جوان استفاده کنم و به جوانان متخصص و باتجربه‌ی شهرداری فرصت بیش‌تری بدهم.

شهردار کرمان استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مدیریت شهری را ازجمله ملاک‌های انتخاب مدیران شهرداری دانست و گفت: شهرداران مناطق نیز از بین جوانان انتخاب شده‌اند تا با شور و نشاطی که دارند، خدمت بهتر و بیش‌تری به مردم ارایه دهند.

وی، علی سعیدی را نیز یکی از مدیران جوان و باتجربه‌ی شهرداری دانست که سال‌ها به‌عنوان شهردار منطقه یک خدمت کرده است و گفت: امیدوارم با تجربه‌ای که مهندس سعیدی دارد، شاهد ارتقای خدمت‌رسانی و درآمدزایی در شهرداری منطقه دو باشیم.

کد خبر 340306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.