بزرگزاد:  ۱۳ حریق در پنجمین شب سال جدید در اصفهان رخ داد

مسئول کمیته ایمنی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در شب گذشته ۱۳حریق و ۲۰ حادثه گزارش شده که خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نکرده است .

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهزاد بزرگزاد در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان که ظهر امروز( دوشنبه) در باغ فدک برگزار شد،  اظهار کرد: در باغ فدک اصفهان دو دستگاه موتورسیکلت، هفت دستگاه خودرو و ۵۵ نیروی آتش نشان در هر شیفت در باغ فدک مستقر هستند.

وی با بیان اینکه شب گذشته دو هزار و ۴۲۸ تخته چادر در باغ فدک برپا شده است، افزود: شب گذشته دو حادثه جزیی مانند گیر کردن سر بچه بین نرده ها گزارش شده است.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: البته در هر شب تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی در باغ فدک حضور دارند و هر شب بین ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر را طی می پیماید و با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تک تک چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند و چنانچه وسایل گرمایشی داخل چادر باشد برای جلوگیری از خطرات آن از چادر خارج می‌کنند تا شرایط ایمن برای مسافران فراهم شود.

بزرگزاد با بیان اینکه میانگین دمای هوا در شب گذشته ۱۷ درجه سانتی گراد بوده است، گفت: شب گذشته پنج دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو در شهر مستقر بوده است.

وی افزود: در شب گذشته ۱۳حریق و ۲۰ حادثه در سطح شهر گزارش شده که خوشبختانه مشکل خاصی ایجاد نکرده است.

بزرگزاد تاکیدکرد: به منظور تامین ایمنی و امنیت گردشگرانی که به منطقه گردشگری کوه صفه مراجعه می‌کنند، تعداد پنج ایستگاه فرعی امداد کوهستان در این نقطه از شهر استقرار یافته‌ است.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت واحد شهری در ایام نوروز در ستاد خدمات سفر نمایان است، ادامه داد: سازمان آتش نشانی اصفهان بر مبنای رویدادها برنامه ریزی می کنند اما در سایر ارگانها بر اساس رخدادها برنامه ریزی می شود.

کد خبر 340197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.