آخرین گزارش ها از وضعیت جاده های کشور

در استان اصفهان و در محورهای اصفهان_ دلیجان و اصفهان_ کاشان ترافیک پر حجم درجریان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وضعیت ترافیکی راهها و جاده های کشور براساس آخرین گزارش های دریافتی از پلیس راهور ناجا در روز شنبه چهارم فروردین ماه ۱۳۹۷ به این شرح است:

شمال به جنوب محور کرج_ چالوس از محدوده مرزن آباد تا دزدبن و هم‌چنین شمال به جنوب محور هراز محدوده تونل سپاه و آب اسک تا گزنک ترافیک پرحجم  گزارش شده است، هم‌چنین در محور جنوب به شمال هراز و محدوده گزنک تا تونل تکاور نیز ترافیک نیمه سنگین و طول محور ترافیک پر حجم وجوددارد.
در آزادراه قزوین_ رشت محدوده رودبار تا منجیل ترافیک نیمه سنگین، در آزادراه های کرج_ قزوین و قزوین_ رشت و قزوین_ زنجان ترافیک پر حجم، محدوده عوارضی های تهران_ قم و قم_ تهران  ترافیک پر حجم و در استان خراسان رضوی و محورهای قوچان_ مشهد و سبزوار_ مشهد و تربت حیدریه- مشهد نیز ترافیک پر حجم گزارش شده است.

ضمن اینکه در استان اصفهان و در محورهای اصفهان_ دلیجان و اصفهان_ کاشان ترافیک پر حجم، در باند شمالی آزادراه تهران_ کرج محدوده گرمدره و باند جنوبی آزادراه کرج_ قزوین محدوده امام زاده طاهر تا پل فردیس و هم‌چنین در استان فارس و محورهای اصفهان_ شیراز، بوشهر_ شیراز و بندر عباس_ شیراز نیز ترافیک پر حجم وجوددارد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

براساس آخرین گزارش‌ها محورهای مسدود به شرح زیر گزارش شده است:

محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین_ شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان مسدود هستند؛ ضمن اینکه در استان ایلام محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.

بر این اساس محور پونل_ خلخال در استان های گیلان و اردبیل و در استان خوزستان محور شوش_ فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است؛ ضمن اینکه در استان خراسان جنوبی محور ارسک _دیهوک به علت طغیان سیل شده است.

کد خبر 340106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.