پیش بینی حضور دو میلیون مسافر در اصفهان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان گفت: آمار حضور مسافران تا به امروز بالاتر از میزان حضور در مدت مشابه سال گذشته بوده و پیش بینی می‌شود آمار کل مسافران نوروزی به اصفهان بیش از دو میلیون نفر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علی شجاعی شامگاه امروز _پنج شنبه ۲ فروردین_ طی بازدید از باغ فدک اظهار کرد: شب گذشته حدود ۳۰ هزار مسافر (۵ هزار خانوار) در منازل اسکان داده شدند و امروز تقریبا ۷۰ الی ۸۰ درصد از ظرفیت هتل‌ها پر شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان ظرفیت بالایی در جذب گردشگر دارد، افزود: پتانسیل گردشگری اصفهان به گونه ای است که می‌تواند چندین برابر ظرفیت فعلی گردشگر جذب کند که امیدواریم همکاری اتاق بازرگانی و میراث فرهنگی در این راه موثر باشد.

شجاعی ادامه داد: با توجه به ظرفیت بالای اصفهان در بخش ورزش، دانشگاه و سلامت می توان در این زمینه ها برای جذب توریست برنامه ریزی کرد.

اصفهان را باید معرفی کرد

وی با تاکید بر اینکه اصفهان را باید معرفی کرد، اضافه کرد: اصفهان دارای ۲۲ هزار اثر فرهنگی ثبت شده است، بنابراین در کنار معرفی این ظرفیت ها باید اقدامات نرم افزاری هم انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اصفهان در خصوص فعالیت های ستاد خدمات سفر شهر گفت: در این ستاد تدارک تمامی الزامات دیده شده است و خوشبختانه تا به امروز مشکلی در حوزه‌های انتظامی رخ نداده است، همچنین اتاق اصناف و سازمان های صنعت و معدن و جهاد کشاورزی همکاری های لازم را در تامین مواد غذایی و سایر مباحث داشته اند.

شجاعی با بیان اینکه مسافران برای ورود به باغ فدک کمترین هزینه را می‌پردازند اظهار امیدواری کرد سال آینده خدمات بیشتری در این کمپ گردشگری ارائه شود.

وی از مجموعه فعالیت های شهرداری و معاون خدمات شهری شهردار تشکر کرد و گفت: فضای خوبی برای اسکان مسافران فراهم شده است، همچنین در این مکان تمامی خدمات رفاهی و ایمنی فراهم شده تا مسافران بتوانند خاطرات خوبی را در شهر اصفهان برای خود رقم بزنند.

کد خبر 340002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.