مراجعه ۲۰۰ هزار زائر در نخستین روز سال نو به باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اعلام کرد: در نخستین روز از سال جدید حدود ۲۰۰ هزار نفر به باغ رضوان مراجعه کرده اند.

سید رضا جعفریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آرامستان باغ رضوان به عنوان اصلی ترین آرامستان شهر در ایام نوروز پذیرای بیش از صدها هزار زائر و مراجعه کننده است به طوری که روز گذشته همزمان با نخستین روز سال جدید ۲۰۰ هزار نفر به این آرامستان مراجعه کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان سال تحویل عصر روز ۲۹ اسفندماه بود، تعدادی از شهروندان اصفهانی در این روز به باغ رضوان مراجعه کردند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: با وجود تعدادی بالای مراجعه کنندگان به باغ رضوان با تدابیر اندیشیده شده ، حضور پرسنل و کارکنان سازمان آرامستان‌ها، پلیس راهور و نیروی انتظامی با همکاری گشت های رفع تخلفات شهری شاهد ترافیک روان و منظم در مجموعه آرامستان باغ رضوان بودیم.

جعفریان با اشاره به راه اندازی استودیو رادیو نوای رحمت گفت: در این استودیو گویندگان رادیو  در دو بخش صبح و بعدازظهر به صورت زنده برنامه فرهنگی اجتماعی اجرا کردند، همچنین از طریق این استودیو و راه اندازی مانیتورینگ خدمات فرهنگی، ترافیکی و ... به زائران اطلاع رسانی شد.

وی از توزیع نقشه راهنمای آرامستان و زیارت‌نامه اهل قبور خبر داد و گفت: در نخستین روز از سال جدید نماز ظهر و عصر به صورت جماعت در حسینیه صاحب الزمان و حسینیه شهدای باغ رضوان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ادامه داد: تعمیرگاه سیار خدمات نیز در آرامستان حضور داشت تا در صورت نیاز به شهروندان سرویس دهی کند.

جعفریان به فعالیت های انجام شده در راستای زیباسازی آرامستان باغ رضوان اشاره و اظهار کرد: طراحی و آماده سازی المان های یادمان شهداء و شهدای گمنام و همچنین فضاسازی و محوطه سازی قطعه شهدای گمنام، آذین بندی آرامستان باغ رضوان و نصب هفت سین قرآنی از فعالیت هایی است که در آرامستان برای ایام عید انجام شده است.

کد خبر 339985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.