خودروهای تک سرنشین شلوغی شهر را توجیه می کند

ترافیک در اکثر خیابان های شهر به اوج رسیده و قفل ترافیک باعث کلافگی شهروندان شده است، مشاهده خودروهای تک سرنشین می‎تواند دلیل این همه شلوغی ها را به نوعی توجیه کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یکشنبه ساعت 19- خیابان نشاط به سمت تقاطع هشت بهشت ترافیک زیادی دارد، در این محور پارک دوبل خودروها باعث کندی حرکت خودروها شده است.

بر اساس این گزارش، دوربین های نظارت تصویری شهر حجم بالای خودروهای عبوری را در تقاطع سه پله خیام ورودی خیابان مقداد نشان می دهد، همچنین بزرگراه شهید خرازی در این دقایق از خودرو اشباع شده است.

در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه حدفاصل میدان ۲۵آبان تا میدان شهدا، تردد خودروها به سختی انجام می شود، اما رفت و آمد خودروها در بوستان سعدی، روی پل فلزی و پل ابوذر به خوبی صورت می گیرد.

ترافیک سنگین در خیابان‌های حکیم نظامی، چهارباغ بالا، سعادت‌آباد، شیخ صدوق شمالی و میدان‌آزادی باعث کندی حرکت خودروها شده است.

در واقع ترافیک در خیابان های مرکزی شهر به اوج رسیده و قفل ترافیک باعث کلافگی شهروندان شده است، مشاهده خودروهای تک سرنشین می‌تواند دلیل این همه شلوغی ها را به نوعی توجیه کند.

به شهروندانی که حوصله شلوغی و گرفتارشدن در ترافیک بسیار سنگین را ندارند، توصیه می شود به هیچ عنوان مسیر خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس تا میدان امام علی را برای رفت وآمد انتخاب نکنند.

در چهارراه تختی ورودی خیابان های عبدالرزاق، مسجد سید و چهارباغ نیز ترافیک باعث کندی تردد خودروها شده است.

کد خبر 339808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.