۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
باغ گل ها را متفاوت ببینید

آیین بازگشایی باغ گلها با حضور شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان برگزار شد تا شهروندان و مسافران در نوروز امسال چیدمان جدید باغ گل ها را از نزدیک نظاره گر باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، المان‌های گل آرایی و باغچه‌های رنگارنگ و آغشته به گل برای استقبال از بهار در باغ گل ها آماده شده است. در آستانه نوروز امسال ۱۵ نوع بنفشه آفریقایی با رنگ‌های خاص و  ۱۵ گونه گیاه آبزی کمیاب در این مجموعه کاشته شده است تا بازدیدکنندگان یک هزار گونه گیاهی را در باغ گل ها ببینند و از زیبایی‌های آفرینش لذت ببرند.

گوشه گوشه مجموعه تفریحی، آموزشی باغ گلهای اصفهان پر از باغچه‌های گلی است که مدت زمان زیادی صرف شده تا این فضای زیبا شکل بگیرد. قرار است نوروز ۹۷  کلکسیون گل های پیازی، گیاهان پوششی و دارویی در سطح وسیعی از باغ گل ها در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به طرح های اجرا شده در باغ گلها در آستانه سال جدید اظهارکرد: بر اساس یک طرح جامع، کلکسیون گل‌ها و گیاهان زینتی مختلف و متنوعی در باغ گل ها ایجاد شده است.

فروغ مرتضایی نژاد تصریح کرد: در سال جدید کلکسیون گل های پیازی، گیاهان پوششی و دارویی در سطح وسیعی از باغ گل ها در معرض دید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه المان‌های گل آرایی و باغچه‌های رنگارنگ و آغشته به گل برای استقبال از بهار در باغ گل ها آماده شده است، گفت: در این باغ همچنین المان های طاووس، آبشار و فرش گل در سبک باغ ایرانی به صورت ویژه طراحی و گل آرایی شده تا همراه با المان باغ های ایتالیایی و ژاپنی خودنمایی کند.

کد خبر 339803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.