بودجه ۹۶ سازمان‌های شهرداری اصلاح شد

در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اصلاح بودجه سال ۹۶ سازمان‌های شهرداری به صورت دو دوازدهم به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصلاح بودجه ۹۶ سازمان‌های مختلف شهرداری اصفهان و بودجه سال ۹۷ این سازمان‌ها به صورت دو دوازدهم در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شد.

سیدرضا جعفریان، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در خصوص بودجه سال ۹۷ سازمان متبوعش اظهار کرد: در بودجه سال آینده این سازمان در ۵۴ ردیف دو درصد افزایش قیمت اعمال شده است اما سعی کرده‌ایم تا قیمت ردیف‌هایی که نیاز نیست را افزایش ندهیم.

وی با بیان اینکه به هنرمندان و نام آوران حفره قبر رایگان اهدا می‌شود، تصریح کرد: اما برای تدفین این افراد نیاز به نامه از سازمان مربوطه هستیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه حمل متوفیان از محل فوت تا باغ رضوان به صورت رایگان انجام می‌شود، گفت: این در حالی است که هر بار حمل متوفی برای ۸۰ هزار تومان برای شهرداری هزینه دارد.

وی افزود: در سال ۹۷ نرخ فروش حفره‌ها در باغ رضوان به صورت میانگین ۱۴ درصد افزایش یافته است که البته این افزایش در فاز اول ۲۱ درصد، فاز دوم ۱۵ درصد و افزایشی در فاز سوم نداشتیم.

جعفریان‌فر با بیان اینکه در حال حاضر حداکثر قیمت فروش یک حفره در باغ رضوان سه میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است، گفت: تغسیل و تکفین متوفیان حدود ۳۹۱ هزار تومان است و هزینه قبور پیش ساخته بلوک، شن ودستمزد و خدمات نیز حدود یک میلیون تومان است.

گفتنی است که در نهایت بودجه ۹۷ آرامستان با ۱۱ رأی موافق به تصویب رسید و اصلاح بودجه سال ۹۶ این سازمان نیز با ۱۰ رأی موافق و یک رأی مخالف به تصویب رسید.

همچنین اصلاح بودجه ۹۶ سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با ۱۲ رأی و دو دوازدهم بودجه سال ۹۷ این سازمان با ۱۳ رأی موافق تصویب شد.

اصلاح بودجه ۹۶ خدمات موتوری شهرداری اصفهان نیز با ۱۲ رأی موافق و دو دوازدهم بودجه سال ۹۷ این سازمان با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

اصلاح بودجه سال ۹۶ سازمان مدیریت پسماند و بررسی دو دوازدهم بودجه سال ۹۷ این سازمان نیز از دیگر لوایح در دستور کار امروز شورای اسلامی شهر اصفهان که به ترتیب با ۱۲ و ۱۳ رأی موافق به تصویب رسید.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز از دیگر سازمان‌هایی بود که اصلاح بودجه ۹۶ این سازمان با ۱۱ رأی و دو دوازدهم بودجه سال ۹۷ این سازمان نیز با ۱۲ رأی موافق در جلسه علنی پایان سال شورای شهر اصقفهان مصوب شد.

همچنین در ادامه این جلسه علنی ۱۲ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به اصلاح بودجه سال ۹۶ و دو دوازدهم بودجه سال ۹۷ سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان رأی موافق دادند.

اصلاح بودجه سال ۹۶ و بررسی دو دوازدهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز آخرین مورد از تصویب بودجه شهرداری در این جلسه علنی بود که در نهایت اصلاح بودجه ۹۶ این سازمان با ۱۰ رأی موافق و بودجه سال ۹۷ این سازمان نیز با ۱۲ رأی موافق از اعضای شورا در جلسه بیست و هفتم در دوره پنجم مصوبه دریافت کرد.

تصویب طرح کاهش حاشیه‌نشینی در اصفهان

طرح پیشنهادی شش نفر از اعضای شورا با عنوان کاهش حاشیه نشینی در شهر اصفهان از طریق ترویج و کمک و فروش محصولات مناطق مهاجر فرست با هشت رأی، یک مخالف و یک رأی مبتنی به تصویب رسید.

مهدی مقدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص طرح پیشنهادی کاهش حاشیه نشینی در اصفهان اظهار کرد: طرح کاهش حاشیه‌نشینی در شهر اصفهان از طریق ترویج و کمک و فروش محصولات مناطق مهاجر فرست در راستای حمایت از تولیدات کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی این مناطق به اصفهان تنظیم شده تا در کنار کمک و حمایت از خرید محصولات آن مناطق، اشتغال آنها را تا حدودی پایدار سازد و حاشیه‌نشینی کاهش یابد.

کد خبر 339773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.