صعود سپاهان به مرحلۀ پایانی مسابقات لیگ نوجوانان کشور

مبارکه- تیم های نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران به مرحله نهایی مسابقات لیگ نوجوانان کشور صعود کردند.

مجید رحمانی، مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه اظهار کرد: در آخرین روز از مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان کشور که به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی صفاییه برگزار شد، طلایی پوشان سپاهان با نتیجه ۲ بر ۱ در مقابل حریف خود نساجی مازندران تن به شکست دادند.

وی با بیان اینکه در دیگر دیدار نیز ملوان بندر انزلی با نتیجه ۲ بر ۱ مس کرمان را شکست داد، گفت: بر همین اساس تیم های فولادمبارکه سپاهان و نساجی مازندران به مرحله پایانی مسابقات لیگ نوجوانان کشور راه یافتند.

مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان گفت: در نخستین دیدار روز نخست مس کرمان و نساجی مازندارن به نتیجه تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند و در دیگر دیدار نیز فولاد مبارکه سپاهان ۳ بر صفر برابر تیم ملوان بندر انزلی پیروز شد.

رحمانی با بیان اینکه در روز دوم این مسابقات، طلایی پوشان سپاهان با نتیجه ۱ بر ۱ در مقابل حریف خود مس کرمان به تساوی رضایت دادند، افزود: در دیگر دیدار نیز تیم فوتبال نوجوانان نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی به نتیجه ۲ بر ۲ دست یافتند.

وی گفت: چهار تیم سپاهان اصفهان، مس کرمان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در گروه "ب" این مسابقات حضور دارد.

رحمانی افزود: همچنین در گروه "الف"، رقابت تیم‌های نوین فولاد یزد، فولاد خوزستان، مقاومت تهران و پدیده مشهد به میزبانی استان یزد برگزار می شود.  

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم که از روز (چهارشنبه) آغاز شده، تیم‌ها در دو گروه، مسابقات را به صورت مجتمع برگزار می کنند و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد تا تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.

چهار تیم سپاهان اصفهان، مس کرمان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در گروه "ب" این مسابقات حضور دارد. همچنین در گروه "الف"، رقابت تیم‌های نوین فولاد یزد، فولاد خوزستان، مقاومت تهران و پدیده مشهد به میزبانی استان یزد برگزار می شود.  

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تنها نماینده استان اصفهان در این مسابقات است.  

کد خبر 339763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.