کشف و ضبط سکه های عتیقه

خوانسار- فرمانده انتظامی خوانسار از کشف و ضبط هشت سکه متعلق به دوره اشکانیان از قاچاقچیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، ابراهیم توسلی ظهر امروز(جمعه) در سخنرانی پیش از خطبه های این شهرستان اظهار کرد: نیروی انتظامی با رویکرد آرامش  و نشاط  بهاری با  قانون‌مندی  و نظم اجتماعی در تأمین امنیت اجتماعی برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  در تحقق بخشیدن به  شعار "پلیس  برای امنیت، امنیت برای همه"  و رسالت اصلی خود که رضایت‌مندی مردم است، تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی خوانسار خاطرنشان کرد:  نیروی انتظامی با مجهز شدن به تمام فناوریهای روز دنیا با آمادگی کامل در اجرای فرامین فرماندهی کل قوا  با هدف دفاع  از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده  و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز از برنامه‌های نیروی انتظامی است.

توسلی گفت: پیشگیری از سرقت،  آمایش ایستگاه‌های بازرسی، تمرکز بر پیشگیری از جرم در مناطق حاشیه نشین شهر، مقابله با مواد مخدر و کاهش تصادفات برون شهری و درون شهری در اولویت کاری نیروی انتظامی است.

وی اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال جرائم مختلف در مقایسه با مشابه سال قبل هشت درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خوانسار افزود:  در سال جاری کشفیات سرقت در شهرستان ۸۱ درصد افزایش داشته است، همچنین آمار قابل توجهی  مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماهه امسال در راستای پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز حدود ۴۰ درصد کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

توسلی گفت: در ۱۱ ماهه امسال آمار تصادفات در مقایسه با مشابه سال قبل ۳۴ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خوانسار تأکید کرد: امنیت، حاصل خرد جمعی است و همکاری تمام ارگان‌ها و نهادها و مشارکت و همکاری مردم را می‌طلبد.

توسلی تأکید کرد: نیروی انتظامی شهرستان آماده دریافت نقطه نظرات، پیشنهادات و گزارشات شهروندان خوانساری از طریق تماس با شماره ۱۱۶، ۱۱۰ و ۱۹۷  به صورت شبانه روزی است.

کد خبر 339647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.