۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
قفل ترافیک در هسته مرکزی شهر

در حال حاضر تمام مسیرهای منتهی به خیابان‌های مرکزی شهر ترافیک سرسام‌آوری دارد، بی شک استفاده شهروندان از وسایل حمل ونقل عمومی این حجم گسترده ترافیک را کاهش خواهد داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- پنجشنبه ساعت ۱۸- مسیر شمال به جنوب خیابان حکیم‌نظامی بسیار شلوغ و تردد خودروها با کندی صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر جنوب به شمال خیابان چهارباغ بالا مشاهده می‌شود، مشابه این وضعیت را در پل چمران ورودی بزرگراه چمران می‌توان دید.

وضعیت رفت و آمد در خیابان‌های مسجد سید، حکیم نظامی، آمادگاه، فردوسی و چهارباغ پایین بسیار کند صورت می‌گیرد.

در خیابان‌ عبدالرزاق  همچون روزهای گذشته پارک دوبل خودروها یک مسیر از خیابان را مسدود و باعث افزایش ترافیک شده، گویی این تخلف برای بسیاری از رانندگان عادی شده است.

در حال حاضر تمام مسیرهای منتهی به خیابان‌های مرکزی شهر ترافیک سرسام آوری دارد، بی‌شک استفاده شهروندان از وسایل حمل ونقل عمومی این حجم گسترده ترافیک را کاهش خواهد داد.

مسیر حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا ترافیک سرسام‌آوری دارد، همچنین در میدان قدس ورودی خیابان‌های علامه مجلسی و آیت الله ادیب ترافیک سنگینی دیده می‌شود.

وضعیت تردد خودروها در بزرگراه شهید خرازی تعریف چندانی ندارد، در اتوبان شهید آقابابایی نیز ترافیک سرسام‌آوری وجود دارد.

این روزها وقتی برای خرید به خیابان‌های شهر می رویم، از یک سو افزایش تعداد خودروهای شخصی تک سرنشین و از سوی دیگر اتوبوس‌های خلوت را شاهد هستیم، بی شک اگر فقط کمی به فکر آسایش خودمان و کاهش آلودگی هوا باشیم، استفاده از وسایل حمل  ونقل عمومی را به استفاده از خوردوهای شخصی ترجیح می‌دهیم.

کد خبر 339608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.