اصفهان از لحاظ زیرساخت ورزش اسکیت در مضیقه است

رییس هیأت اسکیت استان اصفهان گفت: استان اصفهان از نظر در اختیار داشتن مستعدین این رشته و مربیان حرفه‌ای، در شرایط خوبی به‌سر می‌برد اما از نظر سرانه ورزشی اسکیت در مضیقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن مالکی در مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: فعال اقتصادی و اجتماعی هستم و به دعوت عده‌ای از دوستان جامعه اسکیت اصفهان برای تصدی ریاست هیأت اسکیت استان اصفهان کاندیدا شده‌ام.

وی ادامه داد: ورزش اسکیت در استان اصفهان از شرایط خوبی برخوردار است و به‌نوعی استان اصفهان، پایتخت ورزش اسکیت کشور شده است.

مالکی افزود: برای حفظ وضع کنونی اسکیت استان و عنوان‌های قهرمانی به دست آمده توسط اسکیت‌بازان اصفهان، آمده‌ام تا هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای پیشرفت هرچه بیشتر این ورزش انجام دهیم.

رییس هیأت اسکیت استان اصفهان تصریح کرد: وجود مستعدین زیاد در این رشته و همچنین مربیان خوب و فعال اسکیت در استان اصفهان، دو پارامتر مثبت این استان در رشته اسکیت است، اما استان اصفهان از لحاظ زیرساخت اسکیت، در مضیغه است.

وی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هیأت اسکیت استان اصفهان، قدم برداشتن در جهت افزایش سرانه ورزشی و زیرساخت‌های این ورزش در استان است و باید بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی و شهرداری‌ها را برای ورود به این رشته ترغیب کرد.

مالکی گفت: امیدوارم هستم جامعه اسکیت استان اصفهان، فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با انتقادهای سازنده خود ما در جهت پیشرفت ورزش اسکیت در استان یاری رسانند.

کد خبر 339604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.