رحیمی زاده: کسی دلسوز ما نخواهد بود/ باید خودمان تکانی بخوریم

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان: برای جذب اعتبارات بیشتر باید تلاش کنیم و اگر به جایگاه اصلی خود نرسیم کسی دلسوز ما نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست رؤسای هیأت های ورزشی و مسئولین نمایندگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با حضور مجید رحیمی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، گیتا گلابی رئیس و مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان اصفهان در محل سرای ورزشکاران برگزار شد.  
مجید رحیمی زاده در این نشست گفت: نزدیک به ۸ ماه است که در رأس ورزش و جوانان شهرستان اصفهان حضور دارم که متاسفانه با بدهی هایی از سال های قبل مواجه شده ایم، هر فعالیتی که می خواستیم انجام بدهیم تحت الشعاع این بدهی های چشمگیر قرار گرفت و به نوعی دست مان را برای انجام هر کاری بسته بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان اظهار داشت: بدون شک هر حرکت و موفقیتی که در ورزش استان اصفهان رخ می دهد ۷۰ الی ۸۰ درصد از ورزش شهرستان اصفهان نشأت می گیرد، با توجه به پتانسیل مسئولین هیأت های ورزشی شهرستان، جایگاه اصفهان اینجا نیست و برای اخذ مطالبات خود باید خودمان تکانی بخوریم.
وی افزود: مشکلات مالی در ورزش وجود دارد و برای جذب اعتبارات مالی بیشتر نیاز به تلاش داریم، اگر خودمان همت نکنیم و به جایگاه اصلی خود نرسیم بدون شک کسی دلسوز ما نخواهد بود.
رحیمی زاده خاطر نشان کرد: متاسفانه بیشتر از ۴ الی ۵ هیأت ورزشی رابط آمار ندارند، هیأت ها باید رابط آمار به اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان معرفی کنند تا فعالیت های فرهنگی ورزشی آن ها در آمار گنجانده شود، همچنین هیأت ها نباید در بخش آموزش بدون اطلاع و هماهنگی دوره برگزار نمایند و با نامه نگاری با اداره سلسله مراتب رعایت شود تا آن فعالیت در آمار هیأت و اداره محسوب شود.
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان با اشاره به بخش های شهرستان اصفهان یادآور شد : هیأت ها باید از پتانسیل بخش های مختلف شهرستان اصفهان استفاده ممکن را ببرند و رویکرد خود را به بخش ها سوق دهند.
همچنین گیتا گلابی مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان در صحبت هایی اظهار کرد: هیأت های ورزشی شهرستان اصفهان باید برای سال ۱۳۹۷ ابلاغ جدید برای دبیر و نایب رئیس صادر کنند و مسئول آموزش، آمار و روابط عمومی خود را معرفی نمایند.
کد خبر 339552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.