سینماهای سیتی سنتر، اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود

مجموعه سینمایی اصفهان سیتی سنتر با ظرفیت ۲۲۵۰ صندلی، اردیبهشت ماه ۹۷ افتتاح می‌شود.

مدیرعامل پروژه اصفهان سیتی سنتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: مجموعه سینمایی قلب شهر، با تعداد هشت سینما در ابعاد و ظرفیت‌های مختلف، اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ در مجموعه تجاری، فرهنگی، تفریحی و گردشگری اصفهان سیتی سنتر افتتاح می‌شود.

مسعود صرامی تصریح کرد: سالن همایش ۱۰۷۵ نفره این مجموعه، در حال بهره‌برداری است و سینماها هم با ظرفیت‌های ۳۸۴، ۳۲۴، ۹۴ و ۷۴ نفره برای خدمت‌رسانی به سینما دوستان آماده می‌شود.

وی افزود: دو سالن سینمای خصوصی وی آی پی با ظرفیت‌های ۲۰ و ۳۶ نفره، به‌عنوان کوچک‌ترین سالن‌های سینمایی اصفهان سیتی سنتر محسوب می‌شود و در مجموع، این هشت سالن سینما به‌اضافه سالن همایش، ۲۲۵۰ صندلی را در فضای سینمایی مجموعه قلب شهر ایجاد می‌کند.


صرامی با اشاره به زمان افتتاح این مجموعه سینمایی گفت: تلاش می‌کنیم با افتتاح سینماها در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷، بتوانیم جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان را به‌طور کامل پوشش دهیم و اکران فیلم‌های جشنواره فجر سی‌وهفتم را نیز در این مجموعه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: این سینماها با ظرفیت‌های مختلفی ساخته‌ شده تا بتواند به همه نیازهای سینمایی شهر پاسخ دهد، برای نمونه، سینماهای کوچک مجموعه با ظرفیت‌های ۷۷ و ۸۸ نفره، می‌تواند برای نمایش فیلم‌های گروه هنر و تجربه مناسب باشد.


مدیرعامل پروژه اصفهان سیتی سنتر با برشمردن دیگر ویژگی‌های این مجموعه سینمایی ادامه داد: برای این مجموعه، از جدیدترین و بهترین تجهیزات روز سینمایی دنیا مثل تجهیزات کنسرت هال بهره گرفته‌ایم و نوع طراحی سالن‌ها هم به‌گونه‌ای است که بتواند بهترین زاویه دید را برای مخاطبان ایجاد کند. همچنین سیستم صوتی سینماها به شکلی طراحی و پیاده‌سازی شده که مخاطبان در هر قسمت از سالن، میزان مشابهی از صدا را دریافت کنند.


صرامی خاطرنشان کرد: یکی از سالن‌های این مجموعه با ظرفیت ۱۸۰ نفره، به‌صورت دو منظوره و برای اکران فیلم‌های سینمایی و اجرای تئاتر، طراحی و ساخته‌ شده و سالن کنسرت هال مجموعه هم می‌تواند علاوه بر کنسرت، برای برگزاری همایش‌ها و مراسم‌ دیگر نیز استفاده شود و در قالب یک سالن چند منظوره بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 339177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.