طرح کتابخانه گردی موجب افزایش مخاطبان کتابخانه ها می شود

نطنز- مسوول کتابخانه عمومی حمید عاملی بادرود گفت: طرح کتابخانه‌گردی موجب افزایش مخاطبان کتابخانه‌ها و توجه بیشتر به کتابخانه‌های عمومی و خدمات مختلف فرهنگی این مجموعه‌ها خواهد بود

ذبیح الله صولتیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،اظهار کرد: در طرح کتابخانه گردی ۲۵ کتابخانه عمومی استان اصفهان از جمله کتابخانه عمومی مرحوم حمید عاملی بادرود به صورت ویژه آماده پذیرایی از مردم فرهنگ دوست بادرود بود.

‌مسئول کتاب خانه عمومی بادرود گفت: سال‌ های گذشته به مناسبت ۱۶ اسفند سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌ های عمومی برنامه ‌های مختلفی برگزار ‌شد و امسال نیز بنا بر تصمیم مسئولان اداره کل کتابخانه های عمومی استان، طرح کتابخانه ‌گردی مورد توجه قرار گرفت.

صولتیان گفت:‌ با اجرای این طرح افراد کتابخوان و کسانی که فرصت توجه به کتاب و کتابخوانی ندارند، حداقل می‌ توانند یک روز به کتابخانه مراجعه کنند و از نزدیک با این فضای فرهنگی آشنا شوند.

مسئول کتابخانه های عمومی بادرود گفت: در روز کتابخانه‌ گردی به تمام کسانی که علاقه‌مند به عضویت در کتابخانه‌ها باشند، کارت عضویت رایگان کتابخانه اعطاء می شود.

وی افزود: کتابخانه‌گردی طرح جالبی است که به طور قطع موجب افزایش مخاطبان کتابخانه‌ها و توجه بیشتر به کتابخانه‌های عمومی و خدمات مختلف فرهنگی این مجموعه‌ها خواهد شد.

به گزارش ایمنا، با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۸۲ به عنوان نهاد عمومی آغاز به کار کرد و طرح ملی کتابخانه گردی به همین مناسبت همزمان در ۴۶۷ کتابخانه عمومی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

کتاب خانه عمومی بادرود در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و هم اکنون با بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب ، نزدیک به ۱۴۰۰ عضو دارد.

کد خبر 339071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.