۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
میزبانی اروپا از "خاموشی نزدیک"

تور کنسرت گروه "کهن" با عنوان "خاموشی نزدیک" از ۱۶ اسفندماه با اجرا در شهر گراتس کشور اتریش آغاز به کار می‌کند.

خوانندۀ گروه موسیقی "کهن" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: گروه موسیقی "کهن" از ۱۶ اسفندماه در شهر گراتس اتریش اجرا خواهد داشت و در ادامۀ این تور، ۲۵ اسفندماه به گوتنبرگ سوئد خواهد رفت. ۲۷ اسفند نیز، آخرین اجرای تور کنسرت گروه "کهن" در در شهر کوپنهاگن دانمارک به صحنه می‌رود.

پارسا حسن‌دخت ضمن معرفی عوامل این کنسرت گفت: برای برپایی این تور از دو ماه پیش برنامه ریزی کردیم و خوشبختانه کشور اتریش نیز همکاری خوبی با ما داشت. سرپرستی گروه موسیقی "کهن" را کامیار فانیان برعهده دارد و نوازندگان این تور کنسرت را جاوید ابراهیم پور، سجاد منصوری، اشکان رهبر و فرشاد حقیقی تشکیل می‌دهند. آن‌ها به ترتیب سازهایی چون نی، تنبک، شورانگیز و تنبور را می‌نوازند.

به گزارش ایمنا، پارسا حسن‌دخت متولد سال ١٣٦٦ در اصفهان است و فعالیت هنری خود را از سن ۱۰ سالگی با آموختن آواز نزد سیدرضا طباطبایی، تاج ثانی آغاز کرده است. او با فراگیری اصول صداسازی و ردیف طاهرزاده نزد حمیدرضا نوربخش، تصنیف‌ و وزن‌خوانی نزد کامیار فانیان، آواز در مکتب اصفهان نزد علی‌اصغر شاهزیدی و شرکت در کارگاه آواز محمدرضا شجریان مهارت های لازم را آموخته و تاکنون با گروه هایی مثل "کهن"، "خاموش"، "رهاب"، "آریا" و "کیوان ساکت" در شهرهای بزرگ ایران و کشورهای مختلف جهان به اجرای برنامه پرداخته است.

کد خبر 338813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.