شهرداری‌ها نیازمند مدیریت صحیح منابع مالی هستند

مبارکه - رییس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: لایحه بودجه ۵۹۲ میلیارد و ۱۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی سال آینده شهرداری مبارکه تصویب شد.

سجاد خالوزاده در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه اظهار کرد: لایحه بودجه شهرداری مبارکه دو هفته پیش به شورای اسلامی شهر ارایه شد و این بودجه با بررسی همه جانبه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه اعضای این شورا با اکثریت آراء بودجه سال آینده شهرداری را تصویب کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت ناپایدار عوارض ارزش‌افزوده و عوارض آلایندگی در سال آینده، سعی شده است، میزان وابستگی شهرداری به این‌گونه درآمدهای ناپایدار محدودتر شود تا برنامه‌ها و اهداف بر اساس واقعیت‌ها محقق شود.

خالوزاده تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، توجه به حفظ استقلال و تقویت بدنه کارشناسی سازمان‌ها برای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان، عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر سطح شهر و تامین هزینه‌های کارکنان را از جمله اولویت‌های بودجه سال 97 برشمرد.

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه پروژه ها در سطح محله ها و توسعه همه جانبه شهر رویکرد شهرداری و شورای شهر مبارکه است، گفت: برای تحقق بودجه ۹۷ لازم است، راهکارهایی مانند صرفه جویی و مدیریت صحیح منابع مالی و نیز جذب سرمایه گذاران برای انجام طرح های عمران شهری در دستور کار قرار گیرد.
 

کد خبر 338456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.