تیم قلعه‌نویی از دقیقه یک تا ۹۰ می‌کوبد/ رستگاری قبل از سوت پایان

تیم فوتبال ذوب‌آهن مانند بسیاری از مسابقات قبلی خودش باز هم در دقایق پایانی موفق شد به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها ذوب‌آهن به حدی از توان تیمی رسیده که حتی بدون حضور سرمربی خودش در کنار خط هم تا دقیقه پایانی از تلاش دست نمی‌کشد و نتیجه این می‌شود که مطابق معمول باز هم در وقت‌های تلف شده بازی، گلی دیگر به نام ذوب‌آهن به ثبت می‌رسد.

بردن پدیده یک پیام مهم برای فوتبال اصفهان به همراه داشت و باعث شد در دوئل فوتبالی اصفهان و خراسان دو برد شیرین در کارنامه تیم‌های اصفهانی به ثبت برسد تا در مقابل مشهدی‌ها بیش از هر زمان دیگری کابوس سقوط را حس کنند. تاکتیک تیم امیر قلعه‌نویی حتی در روز غیبت او بر روی نیمکت همان سبک همیشگی ارسال توپ از جناحین و اتکا به ضربات سر مهاجمان بلند قامت این تیم بود که دو بار به گل نشست و سه بار هم درخشش گلر حریف اجازه باز شدن دروازه پدیده را نداد تا ذوب‌آهن در هفته‌هایی که استقلال بیش از هر زمان دیگری اوج گرفته همچنان محکم و بی اشتباه پله دوم جدول لیگ را جدا نکند.

اتفاق دیگر این بازی اخطارهای بی‌دلیلی بود که بازیکنان ذوب‌آهن برای خودشان خریدند و این ممکن است در شش مسابقه بعدی ذوب‌آهن که برای این تیم حالت مرگ و زندگی دارد برای امیر قلعه‌نویی مشکل‌ساز باشد. خوبی کار ذوب‌آهن این است که حتی بازیکنان تعویضی این تیم هم در همان زمان کمی که در درون زمین حاضر می‌شوند وظیفه خودشان را به خوبی انجام می‌دهند و پاس گل ربیع عطایا خودش یک شاهکار بزرگ در مورد تعویض‌های طلایی امیر قلعه‌نویی بود.

ذوب‌آهنی‌ها اگر دو هفته قبل در بازی مقابل سایپا دچار غفلت نشده بودند امروز یک رکورد عجیب در مورد پیروزی‌های متوالی از خودشان به جا گذاشته بودند، ولی متأسفانه ذوب‌آهن در نیم فصل نخست آنقدر امتیاز از دست داده که حتی این بردهای متوالی هم تغییری در فاصله امتیازی اصفهانی‌ها با پرسپولیس مدعی ایجاد نکرده است. مهم‌ترین نگرانی هواداران این تیم در مورد عملکرد بازیکنان، مربوط به تداخل زمان مسابقات آسیایی با رقابت‌های لیگ برتر بود که خوشبختانه ذوب‌آهن با برتری در مقابل استقلال تهران و پدیده نشان داد که خودش را آنچنان درگیر این موضوع نکرده و تعطیلات پیش روی لیگ هم فرصت خوبی برای ذوب‌آهن فراهم می‌کند تا باز هم فشار را از روی دوش بازیکنان بردارد.

کد خبر 338232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.