مدیریت جهادی جایگزین دیوان سالاری اشرافی شود

شهرضا - امام جمعه موقت شهرضا گفت: لازم است مدیریت جهادی جایگزین دیوان سالاری اشرافی شود و مسئولان در همه عرصه‌ها با روحیه جهادی برای خدمت به مردمی که لایق دریافت بهترین خدمات هستند، تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حادثه درگیری گروهی از اغتشاش‌گران با مأموران پلیس و نیروهای بسیجی، اظهار کرد: لازم است قوه قضاییه عاملان این اقدام، را سریعا محاکمه و احکام اسلامی را درباره آنان اجرا کند.

وی ادامه داد: اقدامی که این گروه از افراد انجام دادند، اقدامی داعشی و جنایت کارانه بود، مردم گناباد هم از این افراد برائت جستند و سایر مردم هم، خواستار قصاص آنان هستند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در دفاع از آرمان‌ها انقلاب اسلامی، اقدامی معجزه‌گونه و کم‌سابقه بود.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه مردم انتقاداتی به وضع موجود دارند، تأکید کرد: مردم ما ثابت کرده‌اند که باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، در دفاع از اصول انقلاب و آرمان‌های انقلاب کوتاهی نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: مهمترین پیام مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به مسئولان آن بود، که آنان همانند سالیان گذشته به وظیفه خود در دفاع از انقلاب عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان است که با تلاش جهادی، برای رفع مشکلات تلاش کنند.

امام جمعه موقت شهرضا مهمترین آفت همه انقلاب‌های جهان را بازگشت به دوران قبل از انقلاب دانست و افزود: تکیه به یاری کشورهای بیگانه، کار اشتباهی است که مردم ایران در جریان برجام، عواقب آن را مشاهده کردند.

حجت الاسلام قائمی تکیه بر توان طبقات مرفه را از آسیب‌های انقلاب‌ها دانست و تصریح کرد: اشرافی‌گری، امتیاز طلبی مسئولان و بی‌توجهی به مستضعفان از اموری هستند، که از رواج پیدا کنند برای کشور و انقلاب خطرآفرین هستند.

وی با بیان اینکه فرماندار شهرضا در هفته آینده معرفی خواهد شد، اظهار کرد: فرماندار آینده شهرضا، چه اصلاح‌طلب باشد و چه اصولگرا، باید روحیه جهادی و تلاش برای حل مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

امام جمعه موقت شهرضا اضافه کرد: شهرضا، دیار علما و شهدای بزرگی همچون شهیدان همت و طباطبایی است و برای مردم آن، حفظ اصول دینی و ارزش‌های انقلابی، بیش از هرچیز دیگر اهمیت دارد.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه مردم خواستار اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشتی خود هستند، گفت: مسئولان باید به جای شعار و وعده، در عمل ثابت کنند که به فکر مردم هستند.

وی تأکید کرد: باید نتیجه اقدامات اجرایی در راستای اصلاح وضع اقتصادی و رونق کسب و کار، در سبد غذایی خانواده‌ها و توان اقتصادی مردم، قابل مشاهده باشد.

امام جمعه موقت شهرضا اظهار کرد: لازم است مدیریت جهادی جایگزین دیوانسالاری اشرافی شود و مسئولان در همه عرصه‌ها با روحیه جهادی برای خدمت به مردمی که لایق دریافت بهترین خدمات هستند، تلاش کنند.

حجت الاسلام قائمی تصریح کرد: اقتدار جمهوری اسلامی که هرسال افزایش می‌یبد و امنیت بی‌نظیری که ایران از آن برخوردار است، در نتیجه استقامت و ایمان مردم و مدیریت پیامبرگونه رهبری، ایجاد شده است، بنابراین باید پاسدار این ارزش‌ها باشیم.

کد خبر 338055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.