۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
وارد بزرگراه شهید خرازی نشوید

با توجه به اینکه مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی بسیار شلوغ و ترافیک آن از بسیاری خیابان‌های شهر سنگین تر است، به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان وارد این بزرگراه نشوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰-  در این لحظات حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهیدحبیب اللهی دیده میشود.

بر اساس این گزارش، چنانچه از سمت خیابان مطهری قصد ورود به خیابان شمس آبادی را دارید، بد نیست بدانید که در ترافیک بسیار سنگینی گرفتار خواهید شد، به طوری که پس‌زدگی ترافیک این خیابان تا میدان انقلاب قابل مشاهده است.

از بزرگراه شهید ردانی پور وقتی وارد خیابان‌های رباط و باهنر شوید، ترافیک قابل توجهی را پیش رو می‌بینید، همچنین با توجه به اینکه مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی بسیار شلوغ و ترافیک آن از بسیاری خیابان‌های شهر سنگین‌تر است، به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان وارد این بزرگراه نشوند.

مسیر حدفاصل میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا پارک دوبل و توقف‌های ناگهانی خودروها، قفل ترافیک ایجاد کرده است، به طوری که رفت و آمد خودروها به سختی صورت می‌گیرد.

خیابان هاتف به خصوص کوچه مشیر نیز در این دقایق وضعیت بسیار نامناسبی از رفت و آمدخودروها دیده می‌شود، عده‌ای در حال تخلیه بار، تعدادی از شهروندان در حال بارگیری و عده‌ای با پارک دوبل به افزایش ترافیک دامن زده‌اند.

یکی دیگر از نقاط شلوغ شهر چهارراه فرایبورگ است، تمام مسیرهای منتهی به این چهارراه بار ترافیکی پر حجمی دارد.

حوالی چهارراه تختی نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، از سمت میدان شهدا به سمت چهارراه تختی نیز ترددها با کندی صورت میگیرد.

در بزرگراه شهید چمران مشکل خلاصی در رفت وآمد خودروها دیده نمی‌شود، همچنین پل فلزی، بوستان سعدی، خیابان‌های چهارباغ بالا، علامه‌مجلسی، حکیم‌نظامی، بزرگمهر وآمادگاه از محورهای شلوغ شهر اصفهان در این لحظات است.

کد خبر 337951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.