راه قهرمانی نفت و گاز از اصفهان می‌گذرد

مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالن شهید سجادی اصفهان از ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه سوم اسفندماه میزبان حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور است، جایی که دو تیم سپاهان و نفت و گاز گچساران به مصاف یکدیگر می‌روند.

نفت و گاز گچساران در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر هندبال با ۲۰ امتیاز صدر جدول رده‌بندی این مسابقات را در اختیار دارد، اما از حالا نمی‌توان با قطعیت در مورد قهرمانی این تیم سخن گفت چون شهرداری کازرون با ۱۹ امتیاز در تعقیب این تیم است و سپاهان هم با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

جالب اینکه دیدار رفت نفت و گاز گچساران و سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم ناتمام ماند و کمیته انضباطی هم نتیجه آن مسابقه را ۱۰ بر صفر به سود نفت و گاز گچساران اعلام کرد.

در دیگر دیدار مهم هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان، شهرداری کازرون رده دومی میزبان صنعت مس کرمان رده هفتمی است. شهرداری کازرون بازی رفت را با نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به سود خود به پایان برد.

در سایر مسابقات این هفته نیز نیروی زمینی تهران به مصاف هپکو اراک می‌رود و سنگ آهن بافق با پتروشیمی مارون رو در رو می‌شود.

برنامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به این شرح است:

پنجشنبه سوم اسفند ماه، ساعت ۱۶

سپاهان اصفهان - نفت و گاز گچساران

شهرداری کازرون - صنعت مس کرمان

نیروی زمینی تهران - هپکو اراک

سنگ آهن بافق - پتروشیمی مارون

جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال مردان تا پایان هفته یازدهم:

کد خبر 337930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.