انتقال ۲۰ جسد به دامنه کوه/تصمیم برای ادامه عملیات در لحظه اتخاذ می‌شود

لاشه هواپیمای۷۲ ATR متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، که صبح یکشنبه در ارتفاعات دنا سقوط کرده بود، در سومین روز جستجوها پیدا شد و تاکنون جسد مسافر این هواپیما کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هواپیمای۷۲ ATRمتعلق به شرکت هواپیمایی آسمان، ساعت هشت صبح یکشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج "تیک آف" کرد و بنا بر اعلام سازمان هواپیمایی کشور حدود ساعت ۸ و ۵۰ دقیقه از صفحه رادار محو شد.

جستجوهای دو روز نخست با توجه به شرایط نامناسب جوی در ارتفاعات دنا، بیشتر به صورت زمینی انجام شده بود و روز سوم امکان جستجو با بالگردها فراهم شد. پس از سه روز جستجوی نیروهای نظامی لاشه این هواپیما در قله‌ "پازند" کوه دنا، توسط بالگردهای نظامی حاضر در منطقه مشاهده شد. بر اساس آخرین گزارشات موجود تاکنون جسد ۳۲ نفر از مسافران این هواپیما، پیدا شده است و جستجو برای پیدا کردن اجساد دیگر همچنان ادامه دارد.

هواپیمای ۷۲ ATRساخت فرانسه در سال ۱۹۹۳  بوده است. ۶۶ نفر شامل ۵۹ مسافر بزرگسال، یک مسافر کودک، دو نیروی امنیت رواز، دو مهماندار، خلبان و کمک خلبان مسافر این پرواز بوده‌اند.

هیئت هفت نفره فرانسوی برای بازخوانی جعبه سیاه و بررسی حادثه سقوط هواپیمای۷۲ ATRبعد از ظهر روز گذشته وارد تهران شده است و احتمال انتقال جعبه سیاه به کشور سازنده هواپیما وجود دارد. هنوز جعبه سیاه هواپیما پیدا نشده است.

کوهنوردان جایگزین، فردا به ارتفاعات دنا اعزام می‌شوند

مهدی نصر اصفهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط گروه‌های کوهنوردی مستقر در محل سقوط هواپیمای مسافربری ATR۷۲ مسیر تهران-یاسوج اظهار کرد: شرایط هوا بسیار نامساعد است و دما در بالای کوه به منفی ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. بنا بر تصمیم سردار نجار، رییس ستاد مدیریت بحران کشور کوهنوردان با چند پیکر به پایین برگشتند تا ببینیم در ادامه شرایط آب و هوایی به چه سمتی پیش می‌رود.

وی افزود: با انتشار فراخوانی، از کوهنوردان حرفه‌ای و متخصص دعوت به همکاری کرده‌ایم که فردا به منطقه اعزام می‌شوند.

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان با اشاره به آغاز بارش برف در منطقه ادامه داد: اجساد با برف پوشیده شده و باید بپذیریم عملیات تنها با حضور کوهنوردان متخصص می‌تواند به پایان برسد و سازمان هلال احمر باید تجهیزات لازم را در اختیار کوهنوردان قرار دهد.

نصر با اشاره به توقف عملیات جستجوی اجساد اضافه کرد: کوه دنا ۴۲۰۰ متر ارتفاع دارد و سرعت باد ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و دمای هوا منفی ۲۰ درجه سانتیگراد است و در این شرایط، این عملیات در توان کوهنوردان عادی و امدادگران جزء نیست و تنها کوهنوردان هیمالیانورد و اورست‌نورد از پس این عملیات برمی‌آیند و این امر مستلزم فراهم کردن امکانات برای هیأت کوهنوردی استان اصفهان و کوهنوردان است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچ‌کدام از کوهنوردان آسیب ندیده‌اند، گفت: امکان هلی‌برد وجود ندارد و حمل اجساد تنها با کول‌بری امکان‌پذیر است. شیب ۷۵ درجه‌ای ارتفاعات نیز کار را بسیار سخت کرده است.

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان اظهار کرد: ۲۶ کوهنورد جایگزین از اصفهان فردا پنجشنبه به محل حادثه اعزام می‌شوند. ضمن اینکه ۱۴ کوهنورد شب گذشته و تعدادی نیز امروز برگشتند.

نصر خاطرنشان کرد: باید بپذیریم شاید در آینده نیز از این دست اتفاقات بیفتد و برخی نیروهای تخصصی و افراد بومی خارج از ستاد مدیریت بحران هستند که می‌توان از طریق انجمن‌ها و نهادهای غیردولتی مانند هیأت‌های ورزشی، امکانات آموزشی را در اختیار آن‌ها قرار داد، اما متأسفانه تا کنون به این امر توجهی نشده است.

۲۰ جسد به دامنه کوه منتقل شد

محسن مومنی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه تیم ۲۰ نفره هلال احمر در حال بازگشت به قرارگاه دامنه کوه هستند، اظهار کرد: این تیم از شب گذشته به صورت "شب‌مان"  در محل حادثه حضور داشته و در حال حاضر با حمل پیکر حادثه دیدگان به منطقه بر می‌گردند.

وی با بیان اینکه تاکنون چهار نفر از اعضای این تیم ۲۰ نفره به قرارگاه رسیده‌اند، افزود: ۴۰ نفر امدادگرنیز در حال حاضر در محل سقوط هواپیما حضور دارند که در صورت مساعد شدن شرایط جوی امشب در محل حادثه می‌مانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان افزود: در صورتی که شرایط جوی خوب نباشد در محلی پایین‌تر از قله اسکان می‌یابند.

وی تصریح کرد: تاکنون چهار نفر از کوهنوردان به دامنه رسیده‌اند و مابقی نیز در نزدیکی دامنه هستند.

مومنی تصریح کرد: باتوجه پیش‌بینی‌های هواشناسی معلوم نیست روند جستجو چگونه انجام شود و همه تصمیمات لحظه‌ای اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در مجموع  ۲۵۰ نیروی پشتیبان در منطقه وجود دارند که دیگر نیروهای ارتفاعات را تغذیه می‌کنند.

شرایط هوایی مساعد شود،  ۲۴ ساعته تجسس پایان می‌یابد

محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان با بیان اینکه شرایط آب و هوایی مساعد نیست و بارش برف شدید و طوفان  در ارتفاعات در جریان است، اظهار کرد: با توجه به شرایط  سخت آب و هوایی امکان پرواز بالگردها به ارتفاعات و حمل پیکر و اجساد به پایین با بالگرد وجود ندارد.

وی با اشاره به حرفه‌ای بودن کوهنوردان اعزامی به ارتفاعات گفت: با این حال، حمل پیکرها با کوله پشتی با توجه به شیب ۷۰ یا ۸۰ درجه در مسیر و وزش سریع باد احتمال پرتاب خود کوهنوردان وجود دارد.

 استاندار اصفهان تصریح کرد: قطعات اجساد به وسیله برانکارد و هر کدام توسط دو نفر حمل می‌شود و تا جایی که مسیر اجازه دهد و آسیبی به کوهنوردان نرسد حمل اجساد با کوله پشتی انجام می شود. 

وی اظهار کرد: گروه‌های امدادرسان از مسیر شمال "پادنا" و "سی سخت" در حال برگشت هستند که تا حدود یک الی دو ساعت دیگر به محل کمپ‌ها می رسند و پزشکی قانونی نیز در این کمپ‌ها مستقر است.

مهرعلیزاده افزود: به دلیل سختی کار۷۰ نفر از گروه‌های  امدادرسان شامل تکاوران و کوهنوردان جایگزین ۴۰ نفری شدند که دیروز در ارتفاعات مستقر شده بودند.

استاندار اصفهان گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی موجود زمان اعلام  پایان جستجوها مشخص نیست و امروز و فردا و شاید روز جمعه نیز تجسس ادامه یابد که ۲۴ ساعت زمان لازم است و این ۲۴ ساعت از زمانی آغاز می شود که شرایط اب و هوایی برای جستجو میسر شود.

هنوز جعبه سیاه یافت نشده است

معاون سازمان هواپیمایی کشور گفت: هنوز جعبه سیاه پیدا نشده است.

عملیات جستجو متوقف شد/جسد سالم نداریم

اسماعیل نجار، رییس ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در حال حاضر شرایط جوی در منطقه کوه دنا بسیار نامساعد است، اظهار کرد:  در حال حاضر عملیات متوقف شده است و ۴۰ نیروی امدادی به صورت شب مان در منطقه حضور دارند.

وی با بیان اینکه امکان ادامه عملیات در حال حاضر تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نست، افزود: تمام توان ما این است که خسارت جدیدی را وارد نکنیم.

رییس ستاد مدیریت بحران کشور با بیان اینکه قطعاتی از اجساد کشته شدگان پیدا شده و در با قرار گرفتن در کاور به پایین منتقل شده است، گفت: نیروهای حاضر در منطقه انتقال قطعات دیگری از اجساد هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جسد سالمی کشف نشده است، تصریح کرد: همه پیکرها از منطقه سی سخت به یاسوج منتقل می‌شود.

نجار در پایان از همدردی همه مردم پادنای سمیرم در این حادثه و همکاری با نیروهای امدادی قدردانی کرد.

ادامه عملیات جستجو با همکاری کلاه سبزها/امنیت جانی امدادگران در اولویت

منصور شیشه فروش، رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جلسه ستاد بحران با حضور اسماعیل نجار، رییس ستاد مدیریت بحران کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این جلسه که در محل قرارگاه نیروهای امدادی و نظامی منطقه پادنای سمیرم برگزار شد روند ادامه عملیات برای ورود به ارتفاعات تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف و باران و کولاک در منطقه شدت گرفته است، افزود: این در حالی است که کلاه سبزهای ارتش در کنار نیروهای امداد و نجات هلال احمر عملیات جستجو و انتقال اجساد را متوقف نکرده‌اند.

رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بخش اعظم فعالیت‌های جستجو و انتفال اجساد در منطقه سی سخت یاسوج در حال انجام است، تصریح کرد: اولویت ما تامین امنیت جانی امدادگران در شرایط جوی و موقعیت جغرافیایی محل حادثه است.

وی تصریح کرد: همه امکانات فنی برای ادامه عملیات جستجو آماده شده و در خصوص تجهیزات با مشکلی مواجه نیستیم.

با الحاق ۴۰ نیروی امدادی از منطقه "سی سخت" جستجو برای مابقی اجساد آغاز می‌شود

شاهین فتحی، معاون سازمان هلال احمر با بیان اینکه امروز تصمیم بر این بود که تیم‌های عملیاتی از سی سخت به منطقه اعزام شوند، گفت: این برنامه امروز اجرایی شد و ۴۰ نیروی امدادی از منطقه سی سخت به محل حادثه اعزام شد. شرایط جوی در ارتفاعات بسیار سرد و برف گیر است و با افزایش ۴۰ نیروی جدید جستجو برای دیگر اجساد آغاز می‌شود.

اعزام ۸ تیم امدادی به محل سقوط هواپیمای ۷۲ ATR

کبادی، مسوول تیم هلال احمر حاضر در منطقه سقوط هواپیمای ۷۲ ATR  گفت: در این منطقه ۲ دره و ۲ یخچال بسیار خطرناک وجود دارد و در حال حاضر ۴۰ نفر از کوهنوردان هیمالیانوردی در قالب ۸ تیم به این منطقه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: تفحص اجساد توسط تیم مستقر از روز گذشته همچنان ادامه دارد اما به دلیل شدت حادثه نمی توان به درستی گفت تاکنون چند جسد کشف شده، قرار است این پیکرها به خط الراس کوه نول انتقال یابند و یک تیم فنی از بامداد امروز در محل مستقر شده اند.

مسوول تیم هلال احمر حاضر در منطقه سقوط هواپیمای ۷۲ ATR گفت: برف و مه و برودت دما بسیار پایین است  و شب گذشته تیم های عملیاتی شرایط سختی را پشت سر گذاشتند.

هفت پیکر در حال انتقال به پایین کوه

امیر شرفی، معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه روز گذشته تیم ‌های تکاور را با کوهنوردان هلال احمر به منطقه اعزام کردیم، اظهار کرد: نیروها دیروز با ایجاد کمپ در محل سقوط هواپیما از صبح امروز عملیات جستجو را با قدرت بیشتری آغاز کردند. در حال حاضر به صورت کوله پشتی هفت جسد در حال انتقال به پایین قله است، این اجساد از منطقه " سی سخت" به یاسوج منتقل می‌شود.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهور ی اسلامی ایران با بیان اینکه عملیات جستجو از هفت نقطه در ارتفاعات انجام است، افزود: امیدواریم هر چه زودتر همه اجساد را کشف و به خانواده‌ها تحویل دهیم.

ابهامات حادثه باید رفع شود

محمدرضا رضایی کوچی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه خبر گفت: در جلسه امروز نمایندگان با وزیر راه و شهرسازی درخواست شد تا تلاش ها برای پیدا شدن هرچه سریع تر جعبه سیاه انجام شود.

وی ادامه داد: در خصوص سقوط سقوط هواپیمای ۷۲ ATR شرکت هواپیمایی آسمان این سوال مطرح می شود که آیا در آن شرایط نامساعد آب وهوایی این هواپیما اجازه پرواز داشته است یا نه؟ آیا فقط پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان انجام شده؟ هواپیما مشکل فنی نداشته واستانداردهای لازم را داشته است؟

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این رابطه ابهاماتی وجود دارد که مسوولان مربوطه باید آن ها را رفع کنند. در خصوص تیم ناوبری فرودگاه یاسوج نیز ابهاماتی وجود داشت که مسوولان توضیح دادند.

رضایی کوچایی گفت: در خصوص سقوط هواپیمای ۷۲ ATR کمیته ای تشکیل شده تا اطلاعاتی را به کمیسیون بحران بدهند و بر این اساس گزارشی را در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به مردم ارائه شود. مردم فکر نکنند این حادثه به فراموشی سپرده می شود، این یک وظیفه قانونی است.

علت‌یابی حادثه توسط ۱۱ گروه متخصص

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه مجلس شورای اسلامی که به منظور پاسخگویی به سوال نمایندگان در خصوص حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج برگزار شد با بیان اینکه وظیفه مجلس پرسشگری است و تشکیل این جلسه به معنای ارتباط خوب بین ارکان نظام است، اظهار کرد: دراین جلسه در دو بخش نحوه جستجو بررسی منطقه و علیت یابی این حادثه سوالاتی عنوان شد.

وی با بیان اینکه در خصوص جستجوی منطقه همه ۱۱ گروهی که بر اساس قانون تعریف شده است از روز اول حادثه به منطقه وارد شده است، افزود: نماینده سازمان هواپیمایی نیز در قالب این تیم به منطقه اعزام و راهنمایی ‌های لازم را برای هدایت نیرو و  جلوگیری از هدر رفت زمان و انرژی انجام داد.

وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه ستاد بحران در چهار استان نزدیک به محل حادثه تشکیل و همه نیروهای امدادی برای جستجوی لاشه هواپیما بسیج شدند، افزود: در این عملیات نیروهای ارتش در کنار نیروهای امداد و نجات فعالیت‌های گسترده‌ای را داشت.

وی با بیان اینکه ارتش با استفاده از نیروهای تکاور و هلی بورن نیروها اقدامات تاثیرگذاری را برای جستجو و امدادرسانی داشتند، اضافه کرد: کوهنوردان و نیروهای سپاه و بسیج نیز دراین عملیات همکاری خوبی را داشتند.

آخوندی با بیان اینکه تاکنون جسد بیش از ۳۰ حادثه دیده پیدا شده است، تاکید کرد: امروز عملیات جستجو ادامه دارد و تا پیدا شدن آخرین جسد فعالیت خواهیم  داشت.

وی با بیان اینکه در خصوص فرایند رسیدگی، جستجو و علت بررسی وقوع سانحه، ستاد بررسی سانحه باید اظهار نظر کند، افزود، برای این امر کارشناسان فرانسوی شامل نماینده‌ای از شرکت سازنده هواپیما و همچنین نماینده شرکت هواپیمایی کشور فرانسه برای بررسی بهتر و کارشناسی تر این حادثه دیروز به تهران آمده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای اعلام علت وقوع حادثه سقوط این هواپیما منتظر پیدا شدن جعبه سیاه هستیم، افزود: برای این امر از ارتش جمهوری اسلامی برای پیدا کردن جعبه سیاه تقاضای کمک کرده‌ایم.

وی در خصوص رژیم مصرف حقوقی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج گفت: برای این امر بر اساس پیمان شیکاگو و قانون اساسی عمل می‌کنیم و بر اساس مسئولیت‌هایی که برای هر بخش از جمله سازمان هواپیمایی، هواشناسی، شرکت هواپیمایی و دیگر دستگاه‌ها تعریف شده است بار حقوقی تعریف می‌شود و هر بخش باید بر اساس رژیم حقوقی تعریف شده مسئولیت خود را بپذیرد.

آخوندی تاکید کرد: همه اطلاعات کلیدی علت سقوط به جز جعبه سیاه به دست آمده است و به محض پیدا شدن جعبه سیاه نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

مدت زمان انتقال اجساد معلوم نیست

کریمی معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان گفت: شرایط آب و هوایی در ارتفاعات پازند مناسب نیست و بارندگی آغاز شده است. قطعاتی از پیکرها از زیر برف خارج شده و در مرحله اول قرار است به جایی که امکان انتقال آن به دامنه  ها فراهم است جابه جا شوند. با توجه به شرایط منطقه نمی توان پیش بینی کرد عملیات انتقال پیکرها چقدر زمان می برد.

جابجایی اجساد با کوله‌پشتی

محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان با بیان اینکه در خصوص تجهیزات مشکلی نداریم، افزود: برنامه ریزی داشتیم از صبح بالگردها حرکت کنند ولی به دلیل مه و ابر امکان استفاده از بالگرد به وجود نیامد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر اقدامات در منطقه سی سخت انجام می‌شود، افزود: از صبح ۷۰ نفر نیروی جدید به محل حادثه اعزام شدند که جایگزین نیروهای روز گذشته باشند. شیب تندی در محل سقوط وجود دارد و برف و باد اجازه سرعت بالای عملیات را از ما گرفته است. پیکرها را به صورت یک نفر و دو نفر جابجا می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طراحی قبلی انتقال اجساد انجام نشد و در نظر داریم با استفاده از کوله پشتی اجساد را جابجا کنیم. تمام تلاش خود را بکار می گیرم که تمام جانباختگان را در حداقل زمان به پایین کوه منتقل کنیم.

محدوده های امنیتی به دامنه کوه رسید

به گزارش ایمنا، با توجه به حضور نیروهای غیر مسئول در منطقه در روزهای گذشته و اقدام برای صعود به کوه، محدوده امنیتی تا دامنه های کوه افزایش یافته است. در حال حاضر استاندار اصفهان در محل حادثه حضور دارد و جلسه ستاد بحران تشکیل شده است.

اعزام تیپ ۴۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش به "پازند"

امیرسرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت و گو با شبکه خبر اظهار کرد: بخش اعظمی از پیکرهای قابل شناسایی، توسط نیروهای حاضر در نقطه سقوط جمع آوری و بسته بندی شده است تا به صورت زمینی به پایین کوه انتقال داده شود. بر اساس پیش بینی نیروهای حاضر در منطقه، پیکر مسافران تا دوساعت نیم دیگر به دامنه های کوه می رسد. تیم بعدی نیروهای ارتش آماده صعود به منطقه است و تلاش می کنیم تا امروز غروب پیکرها را خانواده ها تحویل دهیم.

وی ادامه داد: اجساد تفحص شده کامل نیستند و مسئولان پزشکی قانونی باید هویت آن ها شناسایی کنند. تیپ ۴۵ واکنش سریع نیروهای زمینی ارتش نیز به منطقه دعوت شده است تا با صعودبه قله و همکاری با تیم مقیم در محل حادثه عملیات جستجو و انتقال پیکرها با سرعت بیشتری دنبال شود.

بارش برف از بعد از ظهر آغاز می‌شود

حسن خدابخش رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت جوی منطقه جنوب سمیرم، اظهار کرد: شرایط به سمت افزایش ابر، مقدار و ضخامت ابر پیش می‌رود و احتمال می‌دهیم نزدیک ظهر و بعدازظهر بارش برف داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در آن منطقه ایستگاه اصلی هواشناسی نداریم، ادامه داد: هوای منطقه را فقط می‌توانیم پیش‌بینی ‌کنیم و به نظر نمی‌رسد در حال حاضر بارندگی داشته باشیم. با توجه به گزارشاتی که از اطراف به دست ما می‌رسد در حال حاضر در آن منطقه شرایط هوا ابری است و هرچه پیش‌ می‌رویم بر تعداد ابرها اضافه می‌شود.تا چند روز آینده افزایش ابر و بارندگی داریم.

امداد هوایی تا ظهر امروز امکان پذیر است

محسن مهر علیزاده، استاندار اصفهان با بیان اینکه برای انتقال اجسادبه صورت هوایی تنها تا ظهر امروز فرصت داریم، گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی از ساعت ۱۲ و ۳۰ امروز امکان استفاده از بالگرد برای امداد گران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استفاده از بالگردهای سنگین برای جابجایی اجساد در دستور کار است، تصریح کرد: سعی داریم ۳۲ قطعه پیدا شده از اجساد حادثه دیدگان را تا ظهر امروز به صورت هوایی منتقل کنیم و مابقی اجساد را نیز تا روز جمعه از طریق زمینی به پایین قله منتقل کنیم.

۱۰۰ نیروی هلال احمر از مسیر سی سخت به محل حادثه در حال حرکت هستند

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از نیروهای متخصص از مسیر سی سخت از سمت یاسوج به محل حادثه سقوط هواپیما در حال حرکت است، افزود: این افراد نیروهای متخصصی هستند که قرار است در نزدیک‌ترین فاصله به محل سقوط کارگاهی را راه‌اندازی کرده و ابتدا اجساد را به این نقطه منتقل کنند وبرای پیدا کردن مابقی اجساد مجدد به محل سقوط برگردند.

عملیات جستجو در چهارمین روز آغاز شد

منصور شیشه‌فروش، رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه جستجوی اجساد باقی‌مانده از بامداد امروز آغاز شده است، اظهار کرد: علاوه بر ۴۰ نیروی شب‌مان از صبح امروز ۴۰ نیروی امدادی دیگر نیز به صورت زمینی به محل حادثه سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا دقایقی دیگر با توجه به پیش‌بینی هواشناسی امکان استفاده از بالگرد برای انتقال نیروی امدادی و جابجایی اجساد پیدا شده فراهم می‌شود.

کد خبر 337878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.