تقویت روحیه ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

لنجان-مدیر صنایع زرین خودرو منطقه اصفهان گفت:با توجه به شرایط اجتماعی حاکم بر جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عزیز الله احمدی در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام در صنایع زرین خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، اظهار کرد: صنایع زرین خودرو اصفهان به عنوان یکی از مجموعه‌های دفاعی فعالیت دارد که ماموریت طراحی و راه‌اندازی انواع خودروهای تاکتیکی و جمعی را در مجموعه دفاعی کشور بر عهده دارد.

وی افزود: با توجه به نقش بسزایی که تحرک در نظام جنگ‌های امروزی ایفا می‌کند و همچنین منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اهمیت دادن به این موضوع و توسعه محصولات خودرویی برای نیروهای مسلح جهت انجام هرچه بهتر ماموریت‌هایی که نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در کشور و منطقه بر عهده دارند ما این وظیفه را عهده‌دار شده‌ایم.

مدیر صنایع زرین خودرو اصفهان تصریح کرد: کارهای قابل توجهی تا به امروز انجام گرفته و کلاس‌های مختلف تاکتیکی در تولید انواع خودروهای کلاس یک‌چهارم تن و یک تن با انواع کاربری و نسب سامانه‌های مختلف سلاح آن‌ هم بر اساس نیاز نیروها تولیدات را انجام داده‌ایم و نقش کوچکی را در جهت اقتدار و ایجاد امنیت در کشور و منطقه به عهده داریم.

وی اضافه کرد: جهت هرچه بهتر انجام دادن این ماموریت ما نیاز به ایجاد انگیز و تقویت روحی در بین پرسنل داریم و آنچه تقویت کننده روحیه خواهد بود توجه و اجرایی کردن دستورات مقام معظم رهبری و همچنین کمک گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت است.

احمدی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی، تقویت کننده بنیۀ دفاعی است، ادامه داد: تدفین شهیدی گمنام در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد روحیه در بین کارکنان در دستور کار صنایع زرین خودرو اصفهان قرار گرفت و پس از سه سال پیگیری از ستاد کل و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس این توفیق به مجموعه دفاعی منطقه داده شد تا میزبان شهیدی والا مقام باشیم.

وی عنوان کرد: شهدا با ایثارگی که در برابر توطئه های نظام استکباری از خود به نمایش گذاشتند آن را به زانو درآوردند و ما نیز باید با الگوپذیری از این شهیدان والا مقام در مسیر حفظ و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

مدیر صنایع زرین خودرو اصفهان با بیان اینکه  به برکت انقلاب اسلامی امروز واژه شهید و شهادت در متن گفتمان نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اجتماعی حاکم بر جامعه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید فراموش کرد در مجموعه صنایع زرین خودرو کارکنانی مشغول فعالیت هستند که همه ولایت مدار و عاشق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و برای حفظ و تقویت روحیه کارکنان این شهید را در این مجموعه پذیرا شدیم و امیدواریم تحقق این مهم باعث خیر و برکت برای مجموعه دفاعی و صنعت زرین خودرو باشد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جهانی و ما باید به سمت و سوی اجرای الزامات اقتصاد مقاومتی حرکت کرده تا بتوانیم شرایط خود را حفظ کنیم و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و همانطور که تا به امروز مقتدرانه و بدون اتکا به دیگر کشورها کار خود را به پیش برده‌ایم، بتوانیم در حوزه دفاعی نیز که نتیجه آن مستقر شدن شرایط لازم جهت برقراری امنیت در کشور خواهد شد به قدرت لازم دست پیدا کنیم.

کد خبر 337804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.