موانع توزیع کارت منزلت شهروندی رفع شود

یک عضو شورای اسلامی شهر از شهردار اصفهان درخواست کرد: نسبت به رفع موانع توزیع کارت منزلت شهروندی با همکاری مستقیم کانون بازنشستگان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اصغر برشان صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: با توجه به مصوبه شورای چهارم قرار بود کارت منزلت شهروندی برای ارایه تمامی تسهیلات اعم از اتوبوس شهری و سایر خدمات سازمانهای وابسته به شهرداری صادر و از طریق تشکلات آنان همانند کانون بازنشستگان شهر اصفهان در اختیار آنان قرار گیرد.

وی افزود: همچنین مقرر بود سازمان میراث فرهنگی کشور نیز تسهیلات لازم را جهت بازدید از اماکن تاریخی برای آنا ن فراهم کند.

این عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: متاسفانه هنوز شرکت واحد اتوبوسرانی پیش بینی لازم را برای استفاده دارندگان کارت منزلت شهروندی از تمامی خطوط اتوبوسرانی فراهم نکرده است.

برشان خاطرنشان کرد: به دلایل متعددی از جمله هدایت بازنشستگان به کافی‌نت‌ها و مشکلات موجود، صدور اصفهان کارت و تحویل آن دچار وقفه و در پیچ و خم اداری قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: علاوه بر درخواست از سازمان میراث فرهنگی کشور و مدیرکل میراث فرهنگی استان جهت همکاری در استفاده از تسهیلات برای بازنشستگان، از شهرداری اصفهان خواهان دستور در رفع موانع، توزیع و کنترل کارت منزلت به هر نحو ممکن با همکاری مستقیم کانون بازنشستگان هستیم تا تمامی جامعه شاغل بتوانند از مزایای این کارت برخوردار شوند.

تعیین تکلیف طرح بهره‌برداری از مجموعه مرکز همایش‌های بین المللی

 شیرین طغیانی، رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: طرح "تعیین تکلیف بهره‌بردار و یا بهره‌برداران مجموعه مرکز همایش‌های بین المللی، وضعیت اداره پروژه‌های هتل این مجموعه" هفت آبان‌ماه امسال در جلسه تلفیق با امضا 6 نفر از اعضای شورا ارایه و در 24 آبان در جلسه علنی شورا به تصویب رسید.

وی افزود: بر اساس این طرح، شهرداری موظف شد طی دو ماه نسبت به ارایه طرح و تعیین تکلیف بهره بردار و یا بهره برداران مجموعه مرکز همایش‌های بین المللی اقدام کند. بی توجهی به این موضوع می‌تواند عواقب زیادی برای مدیریت شهری و شهروندان داشته باشد و علاوه بر ضرر و زیان باعث اسراف و عدم کنترل منابع مالی می‌شود.

کد خبر 337673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.