خط یک مترو تا پایان سال باید تکمیل شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: وعده‌ مدیریت شهری در خصوص تکمیل خط یک مترو تا پایان سال جاری و یا اوایل فروردین ماه سال آینده باید جامه عمل پوشانده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز-یکشنبه- در بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: بر اساس قولی که به شهروندان داده شده است، باید خط یک مترو تا پایان سال به ایستگاه صفه برسد، در این صورت مردم از مزایای این حمل و نقل پاک، سریع و بدون آلاینده بهره‌مند می‌شوند.

وی در خصوص بررسی لایحه بودجه سال آینده شهرداری اصفهان گفت: قبل از پایان بهمن ماه باید بررسی لایحه بودجه شهرداری اتمام و به تصویب اعضای شورا برسد، بر همین اساس، ساعات فعالیت‌ اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در کمیسیون‌های تلفیق برای تدوین بودجه به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم نظافت شهر در ایام پایانی سال تاکید کرد و ادامه داد: در ایام پایانی سال دستگاه‌های مختلفی مانند سازمان صنعت و معدن، اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و ... باید در این شرایط اقتصادی نسبت به ارائه مایحتاج با قیمت مناسب مردم اهتمام ورزند.

معین عنوان کرد: معاونت بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد سازندگی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی باید گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای نوروز سال ۹۷ را در جلسه علنی هفته آینده شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه کنند.

وی خطاب به مدیران شهرداری گفت: شهرداری اصفهان نیز باید در مدت باقی مانده سال ۹۶، حقوق و دستمزد تمامی کارکنان خدوم شهرداری اصفهان در همه پست‌ها اعم از خدمات شهری، حمل و نقل شهری و ... را پرداخت کند.

حضرت زهرا(س)، الگوی بشریت

وی شهادت حضرت زهرا(س) را تسلیت گفت و تاکید کرد: امیدواریم رهرو راستین ایشان باشیم، همه شیعیان نسبت به حضرت زهرا(س) وابستگی قلبی خاصی دارند که تمامی این وابستگی ناشی از مظلومیت ایشان است، هرچند ما درک جامعی نسبت به شخصیت حضرت(س) نداریم، اما با نگاهی به خطبه‌های ایشان به بلاغت و درایت بالای ایشان می توان پی‌برد.

وی با بیان اینکه لازم است ابعاد زندگی این بزرگوار، سرمشق زندگی افراد باشد، حضرت زهرا(س) الگوی جامعه بشریت است، اضافه کرد: خطبه‌ای که حضرت زهرا(س) برای زنان مهاجر و انصار در روزهای آخر عمرشان ایراد کردند یکی از این نمونه ها است، نزدیک به ۱۳۰۰ سال از زندگی ائمه می گذرد، اما ابعاد زندگی ایشان هنوز واضح نشده و غربت‌شان پایدار است.

کد خبر 337604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.