حضور پرشور ملت پاسخی کوبنده به مستکبران بود

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: این حضور پرشور ملت انقلابی در عرصه بین‌المللی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی مقامات آمریکا و سران غربی بود تا دیگر ملت ایران را تهدید نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سیدعلی طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار کرد: حضور مقتدرانه مردم و مسئولان زرینی دیگری بر وحدت و شجاعت و پیوند ناگسستنی این ملت با انقلاب را رقم زد.

امام جمعه گلپایگان گفت: این حضور پرشور ملت انقلابی در عرصه بین‌المللی پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی مقامات آمریکا و سران غربی بود تا ملت ایران  را تهدید نکنند.

وی افزود: این حضور حماسی ملت پاسخ محکمی به ضد انقلابیون خارج نشین و اغتشاشگران بود که با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب دست از دشمنی از این کشور برنداشته‌اند.

طهماسبی تأکید کرد: این حماسه عامل پیشرفت،  اقتدار و امنیت ایران اسلامی است و باید دولت‌مردان نیز در  رفع مشکلات اقتصادی تلاض مجاهدانه کنند.

وی گفت: این حضور پرشور ملت نشان داد با رقم مشکلات اقتصادی، اما مردم همچنان در حفظ  انقلاب و آرمان‌های نظام  ایستادگی می‌کنند، و هرگز نمی‌گذارند آسیبی به کشور وارد شود.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: حضور پر رنگ نسل سوم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه نشان داد انقلاب اسلامی با وجود تبلیغات دشمنان در حال رویش است.

وی تأکید کرد: باید مسئولان به این جوانان افتخار کنند و در جهت رفع مشکلات به ویژه اشتغال آنان مجاهدانه تلاش کنند و به شعار بسنده نکنند.

طهماسبی گفت: سقوط هواپیمای اف ۱۶ رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت نشان دهنده اقتدار و قدرت نظامی نیروهای مقاومت است./

کد خبر 337500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.