واژگونی خودرو در جاده مرنجاب 2 مصدوم برجای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل از آسیب دیدن دو نفر بر اثر سانحه واژگونی یک دستگاه خودرو در مسیر کویر مرنجاب خبر داد.

به گزارش ایمنا، روز سه شنبه ساعت ۱۹ گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه نیسان پاترول رسید و نیروهای امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و دو نفر آسیب دیده را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام کردند.

وی افزود: یکی از مصدومان در این سانحه رانندگی، زخم های سطحی برداشته بود، اما سرنشین دیگر باتوجه به آسیب دیدگی شدید و شکستگی مهره های ستون فقرات پس از اقدام های اولیه درمانی با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: جاده مرنجاب با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران به این منطقه کویری زیرسازی و عرض مناسبی ندارد و فقدان علایم راهنمایی به ویژه در پیچ های خطرناک از جمله علت های وقوع سانحه های رانندگی در این مسیر است.

به گزارش ایمنا، بر اساس آمار اعلامی جمعیت هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل، بیش از ۱۰۰ نفر از ابتدای سال جاری تا کنون در اثر سانحه های رانندگی در این جاده آسیب دیدند.

منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب به طور میانگین هفتگی دو هزار و ۵۰۰ نفر بازدید کننده دارد و بیش از ۵۰ کیلومتر از مسیر آن خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.

کویر مرنجاب واقع در شمال شهرستان آران و بیدگل با ۸۵۰ متر ارتفاع از سطح آب های آزاد یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب می شود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 337385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.