پیروزی شیرین ذوب‌آهن در سنندج و شکست تلخ سپاهان در ارومیه

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست سپاهان و پیروزی ذوب‌آهن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و با ثبت یک پیروزی و یک شکست در کارنامه تیم‌های اصفهانی به پایان رسید.

سپاهان که امروز در خانه همیاری ارومیه به مصاف این تیم رفته بود، غافلگیر شد و با نتیجه چهار بر سه شکست خورد تا برای دومین هفته متوالی رنگ پیروزی در لیگ برتر را نبیند. هر سه گل سپاهان در این مسابقه را الهام فرهمند به ثمر رساند.

اما دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن امروز دست به کار بزرگی زد و با تک گل دقیقه ۴۱ سارا سبزواری، راه‌یاب ملل سنندج مدعی و رده سومی را شکست داد. ذوب‌آهن هفته گذشته نیز شهرداری سیرجان یکی دیگر از تیم‌های مدعی این فصل از لیگ برتر را شکست داده بود.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر، شهرداری بم با نتیجه چهار بر دو نماینده فارس را شکست داد و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی را مستحکم‌تر کرد.

امروز همچنین پالایش گاز ایلام با دو گل از سد خیبر خرم‌آباد گذشت و دیدار دو تیم استقلال خوزستان و آذرخش تهران هم در حالی که با دو گل به سود استقلال خوزستان در جریان بود، به دلیل گرد و غبار شهر اهواز ناتمام ماند.

در پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم با ۴۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند، سپاهان و راه‌یاب ملل سنندج هم با وجود شکست، با ۳۸ امتیاز رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی را حفظ کردند. شهرداری سیرجان هم با ۳۷ امتیاز و یک بازی کمتر، در رده چهارم ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

نماینده فارس ۲ - شهرداری بم ۴

همیاری ارومیه ۴ - سپاهان اصفهان ۳

راه‌یاب ملل سنندج صفر - ذوب‌آهن اصفهان یک

شهرداری سیرجان ۸ - پارس جنوبی بوشهر صفر

پالایش گاز ایلام ۲ - خیبر خرم‌آباد صفر

استقلال خوزستان - آذرخش تهران (به دلیل گرد و غبار نیمه‌تمام ماند)

کد خبر 337248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.