نخستین اکران اسکاری فیلم "دانکرک" در اصفهان

اکران اسکاری فیلم "دانکرک" در اصفهان، برگزاری کارگاه تخصصی نورپردازی پرتره، بررسی موضوع "فضاسازی نامتقارن در تذهیب" و نقد و بررسی کتاب "بی‌نازنین" از جمله رویدادهای فرهنگی و هنری اصفهان در روزهای پایانی دومین ماه زمستانی است.

به گزارش ایمنا، رمان "بی نازنین" نوشته کیوان ازرقی روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در نشست ادبی هنری داستان ما، با حضور نویسنده اثر مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این نشست در آکادمی هنرهای تجسمی هونام واقع در خیابان باغ دریاچه برگزار می‌شود.

آثار عکاسی "وقفه های سبز" در سایان

نمایشگاهی از آثار عکاسی "مریم حسین زاده" و "نازنین همایون‌پور" از ٢٧ بهمن ماه در گالری سایان برپا می شود. این نمایشگاه تا سوم اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای هنردوستان است.

"مثل سوسوی فانوس آویخته" بر صحنه

نمایش "مثل سوسوی فانوس آویخته" در آموزشگاه هنری آدمک به روی صحنه رفته است. علاقمندان می توانند برای تماشای این نمایش تا ۳۰بهمن ماه از ساعت ۱۸ به آموزشگاه آدمک واقع در خیابان ارباب مراجعه کنند.

بررسی "فضاسازی نامتقارن در تذهیب" در خانه هنرمندان

آخرین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی نگارگری و تذهیب در سال جاری با محوریت بررسی "فضاسازی نامتقارن در تذهیب" و با حضور "مجید صادق زاده" برگزار می‌شود.

این نشست روز ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان اصفهان پذیرای هنرجویان و هنردوستان نگارگری است.

هنرواره‌های دو هنرمند افغان در اصفهان

نمایشگاهی از کولاژها(تکه چسبانی) و مجسمه‌های "علیخان عبدالهی" و "باقر رضایی" از هنرمندان معاصر افغان با عنوان "سیاه سرخ سبز" در نگارخانه صفوی در حال برگزاری است. علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه "سیاه سرخ سبز" می توانند تا چهارشنبه دوم اسفندماه، صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها ساعت ۱۷ تا ۲۳ به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

رو در رو با "همایون اسعدیان"

هفتمین کارگاه انتقال تجربه دفتر تخصصی سینما _سه شنبه_ ۲۴ بهمن ماه با حضور کارگردان فیلم "طلا و مس" برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در کارگاه انتقال تجربه با حضور این کارگردان و فیلمنامه نویس، می توانند پس از ثبت نام در دفتر تخصصی سینما _سه شنبه_ ۲۴ بهمن ماه رأس ساعت ۱۶ به سالن کنفرانس کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

"ایران" بر صحنه

اجرای نمایش "ایران" به کارگردانی عاطفه نقوی از ۲۱ بهمن ماه در سالن سعدی آغاز شده است. عاطفه نقوی، که به همراه جمال نوروزباقری نویسندگی این کار را بر عهده داشته، به همراه سیاوش مشتاقی، ساناز اباذری، ملیحه نریمانی و امیر مختاریان در آن ایفای نقش نیز می‌کنند. "ایران"  از ۲۱ بهمن تا سوم اسفند ماه -به جز روزهای ۲۴ بهمن و اول اسفند- هر روز رأس ساعت ۱۰ ویژه مدارس و رأس ساعت ۱۸ برای عموم علاقمندان در سالن سعدی روی صحنه می‌رود.

نخستین اکران اسکاری فیلم Dunkirk در اصفهان

Dunkirk فیلمی جنگی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان محصول سال ۲۰۱۷ و محصول مشترک انگلستان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه است. دانکرک دهمین فیلم بلند کریستوفر نولان و نخستین فیلم اوست که بر اساس یک رخداد واقعی ساخته شده‌ است.

این فیلم روز سه شنبه ۲۴ بهمن، ساعت ۱۶:۳۰ در سینما تک دانشگاه صنعتی اصفهان اکران می شود.

کارگاه تخصصی نورپردازی پرتره در نگارستان

کارگاه تخصصی نورپردازی پرتره با حضور احمد ریحان روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۹۶ ساعت ۱۵.۳۰ در نگارستان امام خمینی (ره) برگزار می شود. علاقمندان به حضور در این کارگاه آموزشی می توانند برای ثبت نام عدد یک را به آی دی تلگرام @Miladgharbikh ارسال کنند.

"خاله ستاره و بزغاله" به صحنه می‌روند

نمایش شاد "خاله ستاره و بزغاله" از ۲۴ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به روی صحنه می رود. این نمایش صبح ها ویژه مهدکودک ها و مدارس و بعدازظهر روزهای فرد ویژه خانواده ها از ساعت ۱۸ الی ۱۹ اجرا می شود.

اکران فیلم "بدون تاریخ بدون امضا" در سینما فلسطین

فیلم سینمایی "بدون تاریخ بدون امضا" ساخته وحید جلیلوند از سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در سینما فلسطین اصفهان به روی پرده می رود. این فیلم موفق به کسب جوایز بهترین کارگردانی، بازیگر نقش مکمل مرد و صداگذاری در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، بهترین کارگردانی و بازیگر مرد در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز و هوگوی طلایی بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو در بخش کارگردانان جدید شد.

نوید محمدزاده، هدیه تهرانی و امیر آقایی در "بدون تاریخ بدون امضا" به ایفای نقش پرداخته اند.

کد خبر 337237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.