قدرت موشکی ایران؛ عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است

لنجان-نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آمریکا و صهیونیسم‌ جرات نمی‌کنند، خطایی علیه ایران اسلامی انجام دهند، چرا که کشور دارای قدرت نظامی و موشکی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محسن کوهکن ظهر امروز (یکشنبه) در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن زرین شهر اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ اگر قرار بود طرفداران انقلاب و امام خمینی(ره) از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند به جنایات و اقداماتی که در مسیر عدم حفظ استقلال کشور و عدم حفظ کرامات انسانی توسط رژیم گذشته انجام شده بود، اکتفا می‌کردند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز دفاع از انقلاب دیگر همانند دفاع در سال‌های ۵۹ و یا ۶۰ نیست، چرا که ما وارد چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی شده‌ایم و امروز دیگر طرفداران انقلاب در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نفی رژیم گذشته نمی‌پردازند، بلکه باید به دفاع از دستاوردهای منطقی نظام بپردازند و البته این مهم کار بسیار سختی است.

وی ادامه داد: زمانی که در سال ۱۳۵۷ انقلاب اوج گرفت مردم شعار پایدار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی  سر می دادند، اکنون ارزیابی امروز ما باید این باشد که به چه‌ میزان از آن شعار و مطالبه مردم تحقق پیدا کرده است.

کوهکن عنوان کرد: در زمان پهلوی فرزندان کشور در زندان ‌های رژیم پهلوی اسیر بودند، البته در هر نظامی زندان وجود دارد، اما باید دید چه‌کسانی در زندان‌ هستند، آیا یک جاسوس در زندان است، یا آیت‌الله طالقانی در بند اسارت قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم قیام کردند تا نظام سلطه شاهنشاهی را نفی کنند، افزود: مردم ایران نظامی می‌خواهند که دارای دو بال جمهوری به معنای اتکاء به آراء مردم و اسلامی بر مبنای اسلام ناب محمدی باشد و منویات این نظام خلاف شرع نباشد.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امروز کشور دارای استقلال سیاسی و اقتصادی است، متذکر شد: در دنیا هیچ کشوری مثل ایران به معنای واقعی کلمه از نظر سیاسی آزاد نیست و ایران با همین استقلال سیاسی خود بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی را برهم زده است.

کوهکن تاکید کرد: ایران اسلامی استقلال سیاسی را صددرصد به دست آورده و به طور حتم در ادامه مسیر نیز حفظ خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه استقلال اقتصادی باید گفت، از روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست‌اندرکاران دیدند، درآمدهای کشور را باید صرف ناکارآمدی‌ها، خرابی‌ها و انجام ندادن خدمات اولیه به مردم کنند چراکه چند هزار روستا از نعمت آب شرب و برق محروم بودند، شهرها نیز با مشکلات متعددی روبه‌رو بودند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید توجه داشت سال‌های سال اعتبارات و بخش عمده‌ای از درآمدهای کشور به تامین زیرساخت‌ها و نیازهای مردم اختصاص یافت تا امروز از نظر رفع بی‌سوادی عملکرد درخشانی داشته باشیم و به کشوری با سواد مبدل شویم. از نظر بهداشتی و ریشه‌کنی بیماری‌های واگیردار که بسیاری از کشورهای منطقه با آن درگیر هستند عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و هزاران خدمات دیگر که مردم آنها را به خوبی لمس می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر به اعداد و ارقام کارهایی که بعد از انقلاب اشاره شود این اعداد و ارقام بسیار فراوان است، اما دشمن سعی کرده تا این اقدامات را زیر سوال ببرد و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهد، البته دولت‌هایی که در کشور فعالیت کرده‌اند جدای از خدمات آنها ایراداتی نیز به آنها وارد است که با شهامت باید آنها را بیان کرد و درصدد رفع آنها برخاست.

کوهکن گفت: باید به این مهم توجه داشت که امروز برای ادامه مسیر و خدمت رسانی نیازمند اعداد و ارقام نجومی هستیم، از این جهت نباید فراموش کرد کل درآمد نفت، کل درآمد حوزه مالیات و کل عوارضی که اخذ می‌شود به حقوق کارکنان دولت به معنای عام، کمک به صندوق‌های بازنشستگی و یارانه اختصاص می‌یابد و در عمل دیگر چیزی باقی نمی‌ماند که به مسایل دیگر پرداخته شود.

وی اضافه کرد: امروز باید ظرفیت‌های خفته کشور را در بخش اقتصاد کشور نمایان و ظرفیت‌های بالقوه را به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل کرد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در تمام دنیا بیکاری، فقر و ... وجود دارد و آمریکا که خود اقدام به تخریب ایران اسلامی در این حوزه‌ می‌کند، بالغ بر ۵۵۰ هزار نفر کارتن خواب در واشینگتن دارد.

وی خاطرنشان کرد: آنها در فضای مجازی مسایل را به گونه‌ای به جوان ما منتقل می‌کند که نباید با وجود این همه ظرفیت در جمهوری اسلامی یک نفر نیز  بدون خانه باشد، اما نباید فراموش کرد ما استقلال اقتصادی را از الف آغاز کرده‌ایم.

کوهکن یادآور شد: دشمنان به خوبی می‌دانستند، اگر هزینه‌ زیادی را به مردم و نظام تحمیل نکنند، روند کار به جایی خواهد رسید که مشکلات امروز دیگر در کشور وجود نخواهد نداشت.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در کشوری برخی اعلام کردند آزادی وجود ندارد این مسئله بالاترین دلیل وجود آزادی بوده و در قضایای اخیر همه شاهد بودند بالاترین مقام کشور را که جایگاه ارزشی در ذهن بسیاری از مردم دارند را مورد خطاب قرار دادند و نیروی انتظامی فداکار ما دو برابر آشوب طلبان آسیب دید.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی ما کتک خورد، اما سعی کرد به دنیا نشان دهد در کشور آزادی وجود دارد و اگر اعتراضاتی است که بخشی از آنها اعتراض به برخی مشکلات اقتصادی است، اما عده‌ کمی برای انحراف این مسیر وارد میدان می‌شوند با آنها نیز با سیاست مماشات عمل می کنند.

کوهکن اضافه کرد: بنابراین در کشور آزادی وجود دارد، البته آزادی از دیدگاه برخی افراد که معتقد هستند فلان کشور آزاد است، که اجازه دهیم حجاب برداشته شود، اگر منظور از آزادی این مسئله است، که قبل از انقلاب بی حجابی وجود داشت، پس چرا انقلاب کردیم.

وی عنوان کرد: در منطقه کجا را سراغ دارید طی ۳۹ سال حداقل ۳۹ انتخابات برگزار شده باشد؟ وقتی در یک گوشه از دنیا کودتا یا انقلاب می‌کنند، رهبران آن جرات نمی‌کنند تعیین سرنوشت کشور را به دست مردم بدهند، اما امام خمینی(ره) زمانی از عمر انقلاب نگذشته بود که آن را به رفراندوم گذاشتند و نظر مردم را مورد توجه قرار دادند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نظامی که در طی ۳۹ سال، ۳۹ انتخابات داشته و همه ارکان حکومتی آن از دل رای بیرون آمده‌اند نظامی جمهوری است، البته گاهی اوقات دشمن از اسلامی بودن نظام علیه ما استفاده می‌کند و بر همین اساس باید هوشیار بود.

وی متذکر شد: ما یک حکومت اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی داریم و اگر حکومت اسلامی تشکیل شود، دولت اسلامی نیز باید مسقر شود و بعد جامعه، نیز جامعه اسلامی باشد و قطعا در این مسیر تکامل و پاسخگویی مطالبات به حق مردم در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را به راحتی می‌توان انجام داد.

کوهکن اظهار کرد: نباید فراموش کرد امروز آمار جمعیت کشور نسبت به سال ۱۳۵۷ افزایش ۲.۴ برابری را نشان می‌دهد و تولیدات کشور نیز افزایش ۲.۶ داشته در حالی که مصرف ما هفت برابر افزیش یافته است.

کد خبر 337109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.