پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

وزیر ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش در سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور عزتمندانه و مقتدر خواهد داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه آمده است:

«بار دیگر فرا رسیدن سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی را به فجرآفرینان سال ۵۷ و ملت قهرمان ایران که در طول ۳۹ سال گذشته در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها با عزت، اقتدار و سربلندی از کیان نظام و ارزش‌های نظام دفاع قهرمانانه داشتند، تبریک می‌گویم.

در روزهای گذشته هم مراسم‌های باشکوهی در سراسر کشور برگزار شد. افتتاح پروژه‌ها و بهره‌برداری از اقداماتی که دولت‌های مختلف انجام داده بودند، صورت گرفت و مردم در جریان خدمات نظام قرار گرفتند.

ان‌شاءالله مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنان که در ۳۹ سال گذشته همواره با حضور گسترده و حماسه‌ساز و قهرمانانه خود از نظامشان، حاکمیت و منافع ملی دفاع کردند و توانستند برگ‌های زرینی در تاریخ سیاسی ایران رقم بزنند، در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۶ هم این حضور گسترده را در سراسر کشور و حتی در کشورهای دیگر با حضور ایرانیان علاقمند به نظام و ارزش‌های نظام خواهیم داشت.

جامعه ورزش کشور هم با درک صحیحی از جایگاه و مسئولیتی که در قبال ملت قهرمان ایران و حفظ دستاوردهای نظام به عهده دارد، ان شاء الله در سراسر کشور یک حضور گسترده، عزتمند و مقتدر خواهند داشت و خواهند گفت که در کنار اقشار مختلف مردم همچنان مثل ۳۹ سال گذشته، آماده جانفشانی برای حمایت از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امیدوار هستیم نسلی که امروز به عنوان نسل جدید کشور در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به مرور وارد عرصه نظام اجرایی و تصمیم‌گیری و عرصه‌های مختلف مدیریت کشور می‌شود با درکی صحیح از آنچه در روزهای پیروزی انقلاب گذشت و اتفاقاتی که در طول ۳۹ سال برای ملت گذشت و سختی‌هایی که تحمل کردیم و تحریم‌هایی که وارد شد و رنج‌هایی که در خلال هشت سال دفاع مقدس متحمل شدیم و جانانه توانستیم دشمن سراپا مسلح را که ۱۵ هزار کیلومتر از خاک ایران را تصرف کرده بود، به بیرون برانیم و درس عبرتی به همه جهانیان دادیم که به هیچ وجه چشم طمع به خاک ما نداشته باشند؛ آرام آرام بتوانند این سکان را به دست بگیرند و همچون ۳۹ سال گذشته نظام و کشور را به خوبی اداره کنند.»

کد خبر 337027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.