رونمایی از المان یادبود شهدای ارامنه اصفهان

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، آیین رونمایی از المان یادبود شهدای ارامنه اصفهان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان، همزمان با آیین عطرافشانی و گلباران گلستان شهدای اصفهان، روز _جمعه_ ۲۰ بهمن ماه از المان یادبود مزار شهدای ارامنه اصفهان رونمایی شد.

این مراسم با حضور گسترده هموطنان مسیحی و اجرای نیایش‌ها و سرودهای مذهبی مسیحیان برای آرامش ارواح مطهر شهیدان و اجرای سرود و دکلمه توسط تعدادی از بانوان و دانش‌آموزان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تقدیر از رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران و صبر بستگان این عزیزان، شهدای اقلیت‌های دینی را رمز و نماد وحدت ملی و زندگی مسالمت‌آمیز همگان را از برکت نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: حقیقتاً شهدا و خانواده‌های مکرم شهیدان، دِین خود را برای حفظ امنیت، آسایش و تمامیت ارضی کشور ادا کردند و خواستار توجه و اهتمام بیشتر مردم و مسئولان به حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای والای انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی شدند.

در پایان این مراسم از والدین مکرم شهدای ارامنه توسط مسئولان و حاضران تجلیل شد.

کد خبر 337024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.